Monday, November 1, 2010

Kisah kat opis hari nih...

Dah tau sakit lagik mau pegi opis kan....kunun rajin....

Smpai jer opis aku nengok cpu aku xdo lagik....lalu aku ambil bantal dan stat nk buat landing....Masuk jer kak Laila, duk tanya aku cm na muka.......aku bg la tengok muka aku yg cantekk molek nih....tekezut dia......Masuk plak yana, pun sama jugakkk.....nk sangat tgk muka aku kn, hah...nengok ler......

Bos masuk jer terus aku tutup muka...hah, yg nih aku x bagi nengok....sbb bos kalau tgk 1 hobi dia suka ngutuk org....so, xpayahhhhhhh............

Perit tau muka aku nih...terasa tetarik2 kulit muka nih.......ketat!! Tapi, apa nk buat....layan kn ajer la....sakit pun sendiri jugak yg tanggung........kannnn...

Daddy janji konon ari nih nak bawak aku g makan pulut kuning kat ampangan....sakit2 pun selera tajam jugak aku nih....makan sapa xnak wehhh........tapikkk, tenyata janji tinggal janji........daddy p minum ngn kawan deh...sodih den!! Lantas aku oder kat mber jer.....tu pun makan x abis....makan nasik lemak jer pun....sambal pun aku xmakan....pedih mulut haku...

Pas makan, bos pulak xda....aku bantai layan tido dr kul 11 smpai kul 2ptg....perghhh..........macam tido kt umh pulak dah....penat tdo atas meja, cukup time....aku menyelinap pulak masuk kat bawak meja...nikmat betul tdo.......huarghhh!!!!

Okay, ni utk ari nih....aku xedit langsung pun pic nih...mmg spnjang kt opis aku tutup bahagian bawah muka....malu wokehhh!!!!




Ni keadaan aku sepanjang ari senin nih...Ohhhh....sangat kesiannn melihat diri sendiri.....bedak pun xpakai...sangat neutral beuty la kunun nya....Huaaaaa....aku mau NORMAL.............




2 orang yang nak merapu jugak!:

Ayu Firdaus said... [Jawab balik]

ala, awat hang pi tutup muka tu. bak mai la aku telek jap..

AYuNG said... [Jawab balik]

hah telek2, kasi zoom itu muka...hihi...