Tuesday, November 2, 2010

Oohhhh....maafkan aku!!!

Ari nih, setelah lama aku pikirin.......aku tepaksa delete akaun pesbuk aku.....ehh??? silappp.....bukan2......aku tepaksa delete member2 yg x perlu ada dalam fren list aku....Ooohhh..amat mintak maaf... Bukan sengaja niat aku nk remove korg, tapikkk.....aku tepaksaaaa....Aku x mau kenangan silam kembali betandang......cewahhhh!!!!

To member2 IKBN,

Bukan korg x penting bagi aku..cuma aku rasa aku x patut teruskan hubungan ngan korg...Dulu...kita len....dapat besatu padu selami hati budi masing2...Tapi skang x lagi....Arghhhh!!!! Penat kekadang layan orang yg x paham bahasa...

Oohhh member IKBN,

Kalau ada sumur di ladang,
jangan di simpan dalam hati,
Kalau ada umur yg panjang,
Maafkan aku sebab xboleh kembali..........


Mana la tau, klau korg tejumpa ker bel0g haku nih...aku mintak maaf awal2....anggap la aku dh xda akaun pesbuk....






0 orang yang nak merapu jugak!: