Thursday, November 25, 2010

Saya bukan xnak komen tapi saya maluuuu....

Kadang2 jenjalan kat belog org len...banyak entry2 yg menarik utk di baca dan utk di komen jugakkk....tapikkk, bukan aku xnak komen...aku maluuuuu tau....**Pemalu la sangat, ketuk pala sendiri....tang tang tang**...hihi

Yerla...sapa la aku nih kan....org yg baru sangat la dalam dunia berblogging nih....**tutup muka sebab dah stat malu2 kucing nihhh...** Ohh...sangat merendah diri walau pun aku sebenarnya tinggi....huahaha....

Terkadang jugakkkkk.....aku nk komen kat belog org len tapikkk keadaan x mengizinkan.....contohnya, line tnet kat opis nih cam hmpehhh...berok daddy guna....tu suma punca la tuh...jadik nya aku mampu baca jer xmampu nak komen....erkk, boleh macam tuh?? hihi....

Awwww.....aku yang maluuuuu........hehe


4 orang yang nak merapu jugak!:

nrliyana rdwn said... [Jawab balik]

fuyoo akk dh maju lah! maen nyorok2 blkg kipeh plak. HAHAH. kak follow sy ye :)

AYuNG said... [Jawab balik]

fuiyoo...mano ko tau pasal ini belog ohhh yana...hihi..nti akak folow ko....

nrliyana rdwn said... [Jawab balik]

ala mesia ni kecik yoo. tknologi pon dh maken maju. bkn susa nk crik akk ni. semau nye dihujung jari. wakaka. ok thnks kak!

AYuNG said... [Jawab balik]

hehe....sentiasa ler singgah cni yer.....mocehhhh....;)