Wednesday, November 24, 2010

Oohh...kenapa lagu2 yg aku post kat pesbuk berbau jiwang???

Mungkin kah aku telah dilamun cintan???
Ohh tidakkk...mee cintan mungkin jugakkk.... hehe

Dahhh...jangan nak mengarutt....

Semenjak 2 menjak 3 menjak kebelakangan nih, (Oohh...ni kalau cikgu BM aku baca nih kompom menangisss...xpenah dia ajar aku pekataan sebegini....huhuhu)..aku mendapati, aku post kebanyakan lagu2 kat pebuk aku adalah lagu2 yang berbau jiwang....sungguh harum mekar malam....huahaha.....

Kenapa jadi begini??
Adakah aku telah betukar menjadik minah jiwang??

Oohh tidakk....tidak mungkin....

Sebenarnya.....kebanyakan lagu2 yg aku post kat wall pesbuk aku tuh...aku dengar daripada belog adik badik nih....irene nadia marcello...ngan abg dia....si aizul marcello......asal aku bukak belog dia jerk..mustiiii kuar lagu2 yg best dan aku pun dah tangkap cintan dgn lagu2 tesebut.....lalu aku pun post kat pesbuk sendiri.....

Kebanyakan lagu2 dalam belog dorg nih, lagu yg aku x penah dengar....(bukan kebanyakan...tapi mmg xpenah dengar pun....) mana la dorg nih mendapat sumber ilham dengan lagu2 yg best sebegini....majoriti lagu2 adalah lagu indooooo.......erkk, jadi minah indon sekejap ya....hihi

Tapi siyezzzz..........
Lagu2 yg dorg pasang mmg best2....xcaya p bukak belog dorg yer....

Till then...chowwww........

Pssstttttt..kalau aku jadik minah jiwang pun apa de hal kan.....hihi...ok whatttttt.....

Motip gamba?? hehe...(aku search kat en.google kuar gmba nih, aku rembat jer la...)


2 orang yang nak merapu jugak!:

sticky picky said... [Jawab balik]

sudah layan lagu indon balik kah?

AYuNG said... [Jawab balik]

iya...udahhh.....amarah udah ilang...hehe