Wednesday, December 15, 2010

Award untuk kamu semua!!

daveharm.com

Oohhhhh....aku di tag!!!!

1st time kena tag cenggini.....
Rasa nebes pulak...hik2..poyo kan...
Nak buat ucapan penghargaan ckit buleh??

Pertama sekali ayung nak ucapkan ribuan terima kasih yang x terhingga buat cik jijah yang sudi memandang ayung dalam dunia blog nih...huk2..terharu nih...baik la cik jijah, ayung akan buat soklan2 yg di tag tuh yer....

BTW....award kat atas tuh sebenarnya datang nya dari Ain Soofiya's Blog

Soklan2 cepumas dari Ain Soofiya's Blog adalah bebunyi cenggini..


1. Kena jadi follower Ain Soofiya's Blog

Sori yer Ain Soofiya's Blog, sebelum ayung di tag! ayung x follow Ain Soofiya's Blog....bukan x sudi, tapi x jumpa ...tapi skang ayung dah follow tau...Follower ke 175..ayung jugak dah follow blog cik jijah nih....dia yg tag kat ayung award nih...huhu

2. Kenapa korg nak ambik award nih?

Ayung nak ambik award nih sebab ia nya dah di tag pada ayung walau pun bukan Ain Soofiya's Blog sendiri yang bagi...hihi...boleh x jawab cam nih..

3. Kenapa jadi follower Ain Soofiya's Blog? (tepaksa rela/nak award)

Jawapan nya sama cam soklan no 1....bukan sebab tepaksa rela / semata2 nak award...tapi, ni adalah kerelaan ati ayung sndri...hihi...agak skema jawapan nih!!

4. Komen tentang Ain Soofiya's Blog?

Balog yang bewarna pink..hihi...sama cam blog cik jijah jugak..comey...kecik2 molek macam kamu bedua...erkkk...minat pink ehhh? lagi mau tanya kan...

5. Tag 5 orang follower korg yang KIUT GILER!!!

Hahhh...tang nih aku gemarrrr!!!!
Aku nak tag..

yuyu -dia nih x follow aku, tapi aku nak tag jugak! hihi...
yana
nadia ar-rumaisha
fiy
cplud

Okehhh...dah tag!!!



5 orang yang nak merapu jugak!:

♥baby fiy♥ said... [Jawab balik]

salam..
Thanks ayung!
Umm.. nanti fiy wat ekk?
Pening... kurang paham..
huhu.. ;p

cplud miera said... [Jawab balik]

ayung, thanx tag cplud. terharu gitu ;) nnt de mase cplud jwb yek ;)

cplud miera said... [Jawab balik]

dah jawab ;)

http://pludcorner.blogspot.com/2010/12/award-from-miss-ayung.html