Tuesday, December 28, 2010

Family Holiday 2010 - Glory Beach Resort, PD (ep2)

Day 2
25 Dis 2010


Siang hari nya...dari pagi smpai la ke petang...aktiviti terjun tiruk kat kolam renang kat bawah...smpai kecut jari2 suma duk berendam jerk....haha...tuh suma adik2 aku punya keja la tuh....yg dah jadik bapak orang pun x sedar diri lagik nak terjun2 bagai....ish3....hehe....suka ati korg la...jnji korg hepi...mummy ngan daddy biasa la...duk melayan cucu jerk...haku??? layan la diri sendiri.....hehe

Aku tepaksa separate kan cita utk ari yg nih tau...sebab malam ari nya ada aktiviti len pulak....banyak sngat gmba...so aku pilih yg menarik jer eh...yg lelain aku upload kat pesbuk jer nanti....

Moh layan gmba...

nih family abg..adik aku yg duk kat labuan tuh...dia nih sebenarnya ada kembar, tu yg aku panggil dia nih abg..

ni pulak family adik...ni la kembar nya...anak dah 2...sepasang...

hah...ni la dorg...tengok....ada beza x? Erm..pegang la anak masing2 yerk..

mummy ngan daddy sebok melayan cucu....tuh ira, anak abg..
oohhhoooiiii..begamba sakan, gmba aku xdaq pun...cettt...x aci!

ni la aktiviti adik2 aku...terjun tiruk nma nya....hish2...ikut suka jerk....

kakak ija nk buat peace yer....ija nih kalau dah ada ayah dia, langsung x lekat dah ngan aku...

huaaaa...nangis...jari kena bola....sakitttt yer.......huhuhu, padan muka! haha..kejam haku nih..




1 orang yang nak merapu jugak!:

yuyu said... [Jawab balik]

dah sampai laut buat apa mandi kolam.
mandi laut la best.
hihi...