Tuesday, December 28, 2010

Family Holiday 2010 - Glory Beach Resort, PD (ep3)

Day 2
25 Dis 2010

Entry nih utk menceritakan apa yg berlaku di malam hari pulak....wahhh, ada unsur2 seram sikit nih..hehe

Malam hari nya, kitorg buat bbq....segala ramuan dah di sediakan oleh haku....hehe...saja nk mention...padahal org len pun boleh jerk buat ramuan2 tuh suma....aku kan rajin....poyos!!





yg dalam plastik apa ntah nama nya tuh...ada ikan, kerang, daging kambing...erm, macam2 lagi la...banyak sangat menu tuh...



tengokkk....ada apache (betul ker haku eja nih???) ala..yg buat api kuar dr mulut tuh la...




2 orang yang nak merapu jugak!:

khairul said... [Jawab balik]

best BBQ...npk meriah la

MAPPIAU said... [Jawab balik]

bestnyer cuti2 ngan family sambil ber bbq huhuhu