Tuesday, December 28, 2010

Family Holiday 2010 - Glory Beach Resort, PD (ep4)

Day 3
26 Dis 2010


Hari terakhir....

Pagi cam biasa la....daddy ngan adik2 serta anak2 dorg turun mandi kolam lagik....Ohhh, lupa nk cakap, dorg bukan xnk mandi laut......tapi, ayaq kotor...tu yg dorg balun jer mandi kt kolam tuh...lagi pun kalau pegi laut, aku nengok time tuh laut jauhhhhhh sangat...air surut kot...

Aku x sabar nk abizzzz kan cita nih...ada cita len lagik yg aku nk cita....


ni la family besar aku....xla besar mana kot....adik badik ada 5, anak buah ada 3, mokcik ada sorg..total suma 13 org..betul ke hah? kalau x betul kira sndri la eh..


nih suma adik badik haku...5 org suma nya...4 laki....sorg tuh munge! hehe....


family abg begmba ngn daddy ngan mummy..


turn family adik pulak...


kembar...abg ngan adik ngan family masing2....yehza.....


Tamat dah cita p holidayyy....pasnih jumpa lagik...
Moceh pada suma adik2 aku.....sporting abizzz la....
Dalam suma cita nih, gmba aku ada bapa lai jer ntah....
huaaa...kejam!



1 orang yang nak merapu jugak!:

khairul said... [Jawab balik]

oo dh besaq dh sume yer...