Sunday, December 12, 2010

Hujung Minggu adalah hari menghadiri kenduri orang!!

Dah musim, situ sana sini sutunnnn.....suma org kawen....
Asal cuti sekolah jer, dah stat kenduri kendara org...
Meriah mmg meriah....
Duk p kenduri org jer kan, kenduri haku???
Korg doa kn jer la yer...
Sok lusa kalau ada jodoh, haku jemput suma...huhuhuh

Mmg meriah kan kalau buat kenduri kerja kawen nih...
Nak2 kalau yg kawen tuh, diri kita sendiri..
Penat mmg penat beb....
Tapi kalau tgok org yg hadir tuh ramai...
Terubat ckit kepenatan kat hati...kan..kan...kan...(cewah, mcm ada pengalaman jerk...)

Mcm tuh jugak ler dgn kita...
Kalau ada yg menjemput ke kenduri tuh, hadir kan la diri...
Bukan susah pun, datang makan jer....
Bukan nya kena buat keja pun kan...
Lain la klu yg kawen tuh sedara korg sndri...hah, kena la buat keja gamak nya....
Kang klu ko kwen, xda sapa pulak nk tlg..

Biasa nya...korg kalau p kenduri kawen...
Apa gift yg korg akan dapat??

Ehhh...apa yg aku duk merapu nih...
Haha...dah2, layan gmba jer la yer.....
Bila pakai tudung hendonn nih, nmpak tembam pulak haku...huahahahaha.....

Budak tecik nih, cakap jer nk begamba, di ON ajer.....Mmg kaki begamba dah besar sok nih..

Motif gmba??Xda motif pun, saja suka2 letak......kah3...

2 orang yang nak merapu jugak!:

makdara TERdiva said... [Jawab balik]

nak makan nasi minyak meh dtg umah MDT 1.1.11 nnti..

AYuNG said... [Jawab balik]

@Makdata TERdiva

wahhhh...dh dekat dh tarikh tuh...:)