Friday, December 31, 2010

Makan2 kat Bagan Lalang..(JAMUAN PERPISAHAN)

Sedar x sedar....dah pun abis tahun 2010 nih!
Dan...
Sedar x sedar jugak, dah abis kontrak aku kat tempat keja aku skang nih..
Untuk tahun depan, wallahualam...
Kalau ada rezeki...InsyaAllah.....

Ni kira jamuan ujung tahun merangkap jamuan perpisahan unit kitorg...
Bos sponser kek (2 lai tau....secret recipe punya lagi..)
Bos nih...ada masa kang ok, ada masa kang suka tipu..
Tapi...dia lebih banyak tipuuuuu akuuu...
Xsukaaaa!!!

Kalau dah nama nya makan2 kat Bagan Lalang, mesti la ada seafood kan..
Aku makan kat kedai yg sebelah padang tuh
Kedai apa ntah nama dia...
Aku smpai je smlm...dorg dh siap order..
Tinggal nk makan jerk..
Memang banyak betul makan semalam...
Ada ikan bakar, ikan masak masam manis, udang ngn sotong goreng tepung, sayur...
Erkkk...apa lagi eh...lupa plak..

ni la kek nya...bos blnja....cokelat fudge ngan chese kek...aku makan kek cokelat tuh jer...yg chese aku x layan! hehe..
aku ngan bella...next year dia nk smbung blja dah...pasnih, xda kawan sembang lagik dah...sob2..dik, study lek lok tau...nanti akak dtg jenguk bella yer...huhu
cik azie ngn tunang tersayang, shakir...sempoi la..shakir tuh on jer bab2 join kitorg nih..
budak2 unit HRMIS..ada sorg budak lib n9..yg kanan sekali, nor...maintain jer join kitorg! caya la..
ni bunge ros! bos bagikkk...sbb ari tuh dia p cameron...aku dapat ros pink...bukan aku sorg jer dpt, suma dapat tau..



0 orang yang nak merapu jugak!: