Thursday, December 30, 2010

SAYA BLOGGER NOGORI SEMBILAN

Hehe...segmen nih di anjurkan oleh ini ialah aku..
Baru jer bekesempatan nk buat entry nih ari nih...

Baiklahhhh...mari kita mulakan....
aku copy paste jer nih...hihi

Bagaimana nak join?
Senang saja, anda perlulah membuat entri yang mengandungi:

Tajuk entri : "Saya Blogger XXXXX" - sila gantikan nama negeri anda
-Siap..tajuk entry macam kat atas tuh yer...blogger nogori nih! hehe...

Link ke blog nih - wajib
- Okeh2....nak link dah nih...jap2 eh.....
-
-
-
-
-
-
-
okeh2 dah link dah..hehe

Nama anda - nama manja atau glamer
-Nama seperti dalam kad pengenalan adalah rahsia..muahaha....nama glamer misz_ayung jerk..

Status anda - sudah kahwin ke belum, anak berapa ramai, isteri berapa orang, heheh..
-Status bujang trang tang tang...belum kawen...huhu

Cara hubungi - contohnya Facebook dan twitter, email boleh juga (mana tahu kalau ada orang nak panggil masuk tv atau suratkhabar). no telefon tidak digalakkan.
-Cara nk hubungi?? Ehm.....add jer kat twitter...link ada kat side bar eh....xpun serach la misz_ayung...kompom jumpa punya...hik2..:)

Daerah/Jajahan - di mana anda tinggal
Daerah Seremban...tapi yg sebenor nya, duk kat kg pun! Kg apa? Secret jugak...haha

Tempat tinggal - jangan bagi alamat seperti dalam mykad pula, cukup sekadar bagi nama kampung, taman, felda, atau estet mana.
-Nama tempat tinggal??? Erk......xperu tau la kot...cukup la korg tau aku org negori!

Apa yang menarik di tempat anda - contohnya ada gua ke, ada lombong emas ataupun ada puteri bunian. heheh..
-Wahhhh...yg menarik kat tempat haku??? hehe....aku bg yg menarik kat kg haku la yer....ada jeram...jeram kedah nama nya...haha, besttt! air sejuk jer....kawasan pun canteeekkk tapi banyak semak samun...sebab x di bangun kan lagi...org2 kg jer yg tau...org luaq, xtau kot... tapi, yg sebenor nya...aku pun x penah pegi lagi dah jeram tuh...huhu, al-maklumla...dah besorrr @ dah tua pun sebenar nya.... haha

nih header tuan punya blog!

Sekian.

4 orang yang nak merapu jugak!:

iniialahaku said... [Jawab balik]

eh bukanla...salah info ni...bukan kat situla..kat blog pilihan malaysia..check sana

AYuNG said... [Jawab balik]

@Myaby
hehe....cik B org mana pulak?

@Iniialahaku
Lor...salah link la nih! hak2....

Mcburn's Kitchen said... [Jawab balik]

Salam,
Takat merapu takpe....
Saya ada juga masak dan merapu sikit2

singgah dan komenlah ye..
http://state9express.blogspot.com
http://mcburnkgkitchen.blogspot.com