Tuesday, January 11, 2011

“If I Were the Green Hornet”

“If I Were the Green Hornet”

Tajuk atas jer omputeh…hehe…isi2 kandungan yg kat bawah nih suma in Bahasa. Mini kontes di anjurkan oleh pihak Nuffnang. 1st time nak join nuffnang punya kontes…Saja jer mana tau ada luck kat sini ker kan…Join kontes yg kengkawan blogger anjurkan, setakat nih belum ada luck lagik….tapi adiah saguhati, aku dapat tau….i like…hehe

Udah2…mari sini kita teruskan cerita..
Kalau aku adalah Green Hornet..apakah tugas aku untuk menghentikan kejahatan….

Huahaha….

Yang pastinya, aku akan menjalankan tanggungjawab sebagai supergirl yang akan membanteras segala kejahatan, penipuan, yang ada di muka bumi ini…aku akan tingkatkan keadilan, keamanan sejagat….wahhh, hebatttt!! hehe

Aku pasti akan upgrade kan green hornet jadi macam kereta seba boleh..Tambah nak letak machinegun, letak sayap bagik keta tuh boleh terbang, upgrade enjin letak enjin apa yang paling laju yer…sbb nanti senang nak kejar penjenayah…x sempat penjenayah nak lari, aku dah ada kat belakang dia..hebat kan!!! haha, angan2 sungguh aku nih..

Okeh2…behenti merapu…

Jom tengok review pilem Green Hornet nih…

Sypnosis

In the 3D action-comedy The Green Hornet, Britt Reid (Seth Rogen) is the son of LA’s most prominent and respected media magnate and perfectly happy to maintain a directionless existence on the party scene – until his father (Tom Wilkinson) mysteriously dies, leaving Britt his vast media empire. Striking an unlikely friendship with one of his father’s more industrious and inventive employees, Kato (Jay Chou), they see their chance to do something meaningful for the first time in their lives: fight crime. To get close to the criminals, they come up with the perfect cover: they’ll pose as criminals themselves.

Sumber : Nuffnang Preview Screening-Green Hornet
.
Aku dah malazzzz nak translate guna gugel...kang tunggang terbalik Bahasa haku....Korg translate la sendiri naaa...haha

Baju itam cakap: Lari cepat...lori nak meletup dah nih!
Baju ijau cakap: Yer la...ko tengok aku tengah merangkak ker nih??? ish3...

Bulan nih, nuffnang bermurah hati nak bagi pada 70 lucky nuffnangers (macam haku..eh, macam kompom jer dapat tiket nih dari nuffnang kan..) so sapa2 yang terpilih, akan dipilih menerusi hakim (bukan hakim yang ada kat court tuh…bukan jugak yang ada kat court mammoth tuh yer…) nih hakim nuffnang punya…..entry yang terbaik akan dapat la apa yang nuffnang nak bagi…entry macam haku nih, ntah la…kita tunggu dan lihat besama2 yer….hik2…yang terpilih akan dapat sepasang sahaja tiket (jimat RM20 dah utk beli tiket....hehe) untuk menyaksikan preview pilem Green Hornet pada 24 jan nih..Bukan itu sahaja, posting yang tebaekkkkk dari yang terbaeeekkkk akan jugak memenangi Sony PSP….eh silappp, bukan2….Sony Walkman bernilai RM299! Wowww….sapa nak bagi kan…kalau aku yang dapat, alangkah betuahnya badan!!! Huahaha..berangan lagik..

Puteh ini menawan hati kuuu....ngeee~~~

Selain daripada tuh jugak….ada jugak adiah lain…nak tau? Terjah sendiri kat website http://www.nuffnang.com.my/….nak cita lelebih kang, takut salah info, better korg p jengah sndri….

Tarikh tutup: Xda…tapi pihak nuffnang akan hantar invitation pada blogger yang terpilih pada 17 Jan..so, make sure korg submit entry tuh before 17 Jan kot..agaknya la…hehe..


3 orang yang nak merapu jugak!:

iniialahaku said... [Jawab balik]

yessss...hahaa..jom join ramai2

mie said... [Jawab balik]

fuh!!
sama2 merebut sony walkman tu..
heheheee