Sunday, January 9, 2011

Kisah pelancong yg aku xpaham!

The tourist : Seriezzzz aku x paham....
Aku yg xreti ker cita tuh yg mengarut ke laut??

Muvee time...

The tourist Sinopsis.

American tourist Frank (Johnny Depp) meets a mysterious beauty who drags him into a dangerous world of intrigue and espionage while traveling through Europe in director Florian Henckel von Donnersmarck's paranoid thriller. When Frank met Elise (Angelina Jolie) on the train, he thought it was a chance encounter. Little did Frank realize it was all part of a much bigger plan, one that would soon find him dodging bullets through both the historic streets of Paris and the winding canals of Venice. Now, the faster Frank and Elise run, the more intense their romance grows.

Nih aku copy dari belog Yuyu Life's

Jap eh aku transelate sinopsis nih jadik melayu jap....hehe...

American pelancongan Frank (Johnny Depp) bertemu keindahan misteri yang mengheret dia ke dunia yang berbahaya intrik dan perisikan saat bepergian melalui Eropah dalam thriller paranoid pengarah Florian von Henckel Donnersmarck's. Ketika Frank bertemu Elise (Angelina Jolie) di kereta, ia pikir itu adalah kesempatan pertemuan. Sedikit yang Frank menyedari itu semua adalah sebahagian daripada rencana yang jauh lebih besar, yang akan segera menemuinya mengelakkan peluru baik melalui jalan-jalan bersejarah Paris dan berliku kanal Venice. Sekarang, Frank lebih cepat dan menjalankan Elise, semakin intens asmara mereka tumbuh.

Ishhhh...apa kes la gugel transelate nih bg bahasa yg serabut cam nih...bukan salah haku naaa....

Overall..bg aku cita nih kureng....lebih pada aksi cintan cintun yg kureng aku minat...pelakon dh best dah...ada johny deep ngan si bibir tebal anjelina jolie....tp dari segi aksi, kurang besttt....walau pun nih sebenarnya kisah ejen kot....mendatar sahaja......

Tapi, kalau korg nik tengok jugak...ikut suka korg la....mungkin....lain org, lain cita rasa kan.....



6 orang yang nak merapu jugak!:

sticky picky said... [Jawab balik]

sape suruh ko translate? HAR HAR HARHURU-HARA okeh...

ko tak paham? baik ko tengok lagi sekali. baru paham kot. muahaha...

AYuNG said... [Jawab balik]

oihhhh...enggak mau...membazir duit aku aja tgok lagik sekali..hahahaha

Miss b said... [Jawab balik]

ade org ckp bes. hehe. xtau la. sy tak tgk g. hihi

AYuNG said... [Jawab balik]

@Myaby
Ntah la...selera masing2 kot...hehehe

AYuNG said... [Jawab balik]

@iniialahaku
Ohhh tidak! x sanggup..haha