Monday, March 14, 2011

Cakap-cakap.. Kawen..

Mummy..meh tengok gamba ayung p kenduri azie ari tuh...
.
Mana?? Ko nih asyik p kenduri org jer....tengok jer la org kawen...yg ko bila nak kawen ntah??
.
Nak kawen ngan sapa??
.
Meh sini mummy carik kan nak??
.
Haaaa??? gulp! **tetiba rasa macam...............mummy haku nih apa kena??**


Masuk jer musim cuti sekolah, stat la kenduri org kawen sana sini sinun....
Yg mak-mak, boleh gantung periuk.....sabtu ahad kompom ada kenduri...
Yg pak-pak, memang asal nya selalu buat xtau jer kan...
sbb yg masak2 nya mak-mak la....
Nak2...kalau kenduri kawen tuh sedara sendri...
Belum sempat abis kenduri, dah stat mentapau...aku pelik betul...


Kat kg aku nih, ada sorg mokcik....
aku panggil dia mokcik bungkus2....
asal ada kenduri jer, mesti ada muka dia nak membungkus...
siap cakap tuh, "ala....cik nah nak bungkus sikit la...laki cik nah xmakan kat umah..."


**pelik...pelik....**


Ohhh...bebalik pada perbualan kat atas.....
Jawapan yg boleh aku bagi...

"Belom ada jodoh lagi...."

InsyaAllah...ada rezeki sok, ada la...
Kalau xda....wallahualam.....

**amin**


10 orang yang nak merapu jugak!:

Wafiy Suzly said... [Jawab balik]

nti kawen jgn lupa kasi tau,wakaka
citer tu tgok kat citra hari tu, tgok secara online pun ada..

nadia ar-rumaisha said... [Jawab balik]

betul tu ayung...jodohnya belum ketemu... kalo sampe waktunya, pasti ada....insyaAllah

faiz said... [Jawab balik]

rmai btol member kawen skarang...jealous plak..heheh

Puan Kutu said... [Jawab balik]

kehkeh..makcik tu mmg takble blah..asik bungkus jer!

eka said... [Jawab balik]

MOKCIK BUNGKUS2 ?
kesian makcik tuh , kahkah .
kalau makcik tau ni , sah dia rebelnya belog kau . heh

jom komen (:
PERKARA YANG MUNGKIN BOLEH BAGI KAU LOMPAT

deatH_luVer said... [Jawab balik]

susahnyee nak cari laki zaman skang kan.
ramai jantan jee.
:p

chii said... [Jawab balik]

mummy nk carikan..ok la tu kan :p

nasib baik mak chii tade bising2 lgik :p

mommylavender said... [Jawab balik]

suruh jer mummy ayung carikan...mesti dapat bek cam papa ayung

khairul said... [Jawab balik]

kwen jer ngan abg..sory2 lawak ja...ada jodoh x kemana ayung..InsyaAllah