Tuesday, March 15, 2011

Kepala kasi angkat!

Kalau dah kepala namanya, mesti la kat atas diam nya kan...
Ada sesapa kepala kat bawah??
Teeeettttttttttttt.............no komen
Mungkin ada....
Macam yg kurang upaya kat bersamamu tb3 tuh kan...
Macam2 org ada....doakan yg terbaekk buat dorg...**amin**

Korg..sila jangan double meaning..
Ngeh..ngeh..ngeh....

Sapa yg masuk belog nih dari minggu lepas
Mesti pasan kan kepala belog nih dh betukar...hehe
Kepala yg baru nih adalah hasil daripada titik yang xbepeluh aku sndri..
Baru try menerai menggunakan pS..
ehh...tetiba tersuka pulak guna pS nih...(pS bukan playstation..harap maklum)


Setakat hmpir seminggu aku guna kepala belog yg baru...
Kalau ada yg biasa dtg cni, mungkin pasan kepala belog dah merubah segalanya..haha
Bendalah nih simple jer kan..
Aku jer yg beriya masuk bakul angkat sndri...
Xsedar keberatan diri dh membuatkan bakul tuh x terangkat! hehe.....

Tapi...tapi...
Ada aku kesah? hehe.....


Kepala belog haku yg lama nih pulak...
Di design khas dari bos aku..haha...
Sempoi kan bos, tolong aku buatkan header lama tuh..
Mocehhh la bebanyak...
Dari situ la, aku mula bejinak2 dengan pS...

Aku belajar pun dari belog2 yg menyediakan tutorial dengan menggunakan pS...
Xla susah mana kot, cuma...kesabaran tuh perlu...
Kekadang jadik, kekadang kang....haraappp jer la...

Walau pun begitu, (tetiba ayat skema..)
Usaha tangga kejayaan!


pS = Photoshop


11 orang yang nak merapu jugak!:

cikmOt said... [Jawab balik]

buatkan tuk akak sekali yung...lemau la...hehehe

b a m b a m ' s said... [Jawab balik]

ayungg.. PS tuh aper?? *buta IT sat*

AmyZana said... [Jawab balik]

wah ! 'kepala' yg cantik ! ;D

deatH_luVer said... [Jawab balik]

klu dah ngadap PS neh tak kira la playstation keee photoshOp ke memang lekaaaa...
tapi PUAS..

khairul said... [Jawab balik]

buat suspen jer ayung ni..ingat ka kapla apa tadi..hehe.
bg abg link photoshop tu..nk try

Orang Kampung said... [Jawab balik]

smart juga header baru ni.. tapi klu org yg kt tepi tu kasi posing maut ckit,.. lgi smart.. hihihi...

aku punya header simple ja.. ngeh3

Wafiy Suzly said... [Jawab balik]

hoho

dah perasan dah aritu..

pandai pandai pandai!

nescafe_ais said... [Jawab balik]

Owh..ku igt kepala apa...hehehe..ops..terdouble meaning..hehehe,,cantik2..kemas je..

iniialahaku said... [Jawab balik]

haha...a'ala,baru...cmna bleh xprasan

Puan Kutu said... [Jawab balik]

pkai photoshop tak brapa expert sgt.mls godeh..tu pkai photoscape jer.senang!hehe...