Friday, April 1, 2011

April Bo***

Stat jer 1 April...memasing stat la ngan perangai april Fool tuh...

Apa yg April Fool nya? Apa maksud april fool nih?

Dulu2..time zaman sekolah...mmg pemes sngat la pasal april fool nih....masuk jer 1 april, masing2 dah get ready nak bawak apa g sekolah sok...x tekecuali la aku...hehe

Ada yg bawak tepung, sbb nak lempar kan tepung tuh kat member...ada yg bawak goldust (ala..yg kilat2 tuh, boleh lekat kat muka tuh), ada jugak yg bawak menatang plastik tuh, cam ular plastik tuh...macam real kan kalau nengok yang tu....goli den!

Aku pun sama..tp time tuh, aku bawak tepong sikit jer p sekolah...rembat tepung mummy..xleh rembat bebanyak...nanti petang mummy nak buat cekodok..hehe, sodap wokkk...nak2 pulak, buat cekodok pisang...perghhh....

Sampai jer sekolah, memasing dtg buat muka slamber badak jer...konon macam x ingat la yg ari tuh april....stat jer time rehat, dh mula dah sikit2 perangai gila tuh...masuk jer time balik, makin melampau....dh men baling2 tepung la...calit member ngan goldust la...baling ular plastik kat member ppuan la...pastuh terus member jerit macam kena histeria....haha, lawok2...


Skang nih, bila pk2 balik..april yg bo*** ker, korg yg mengamal kan nya bo***..


Aku??
Yer aku tau...aku jugak tergolong...hehe
Tp, bukan bo***, cuma..kurang cerdik jer...

Apa yg org amalkan, tu benarrr la nak di ikut nya...


3 orang yang nak merapu jugak!:

wanbu said... [Jawab balik]

ai sambut dengan bercuti arini...
ohhhhh nikmatnya dapat rest + tido zzzzzzz...

mommylavender said... [Jawab balik]

tapi tu memori terindah ayung, mane tak leh senyum2 sorang bila teringat~ salam pagi ayung

Puan Kutu said... [Jawab balik]

tak pernhpun smbut..takde pun dlm kalender islam..kehkeh tetiba ustazah..:)