Monday, April 4, 2011

Usop wilca kat abpbh

Sapa nengok abp malam tadi mesti tau kan..hehe, dah nak ending2 ucop wilca masuk pulak...aku x tengok pun malam tadi...

Nih...just nak share bg kita gelak sesama...nih suma kira terapi minda..haha, minda aku nih serabut skng nih....tengok gelagat ucop nagn johan nih bikin gelak sakann la aku..mmg terbaekkk la dorg nih!



aku nih tekena sindrom malas nak mentaip pulak semenjak 2menjak kebelakangan nih...entry cam nih pun kira aci la kan..hehe

9 orang yang nak merapu jugak!:

chii said... [Jawab balik]

paling tak leh take it bila semua sporting dok hayun tangan skali..ahaha...

pengaruh hantu kak limah mmg kuat :p

HEROICzero said... [Jawab balik]

haha diorg ni memang kelakar malam hari tu. =)

faiz said... [Jawab balik]

mmg fenomena btol la hantu kak limah ni..

Puan Kutu said... [Jawab balik]

damn telupa tgok abp,nti nk tgok on9,tggu keja hari sabtu..kt umah pkai beruk lembap tahap kura2..

nescafe_ais said... [Jawab balik]

hahaha...memang kelakar ar dia ni..pelawak sejati...

Video Bunuh Diri

mommylavender said... [Jawab balik]

mmg gelak sakan time ni~hee...salam pagi ayung

Wanzi said... [Jawab balik]

kalau cam tu kita sama2 pusing tangan macam ucle ucop sambil bw... he3