Friday, May 20, 2011

Lagu + tarian = ?? apa

Baru2 nih..kecoh pasal ada artis kita tiru gaya Kpop..ehhh, korg dah nengok ker video nya?? Aku baru jer search kat youtube malam tadi...dan hasil nya....moh kita nengok kat bawah nih....Group Max 247...Single dorg Cinta 247..



Apa pendapat korg?? Bagi aku la kan...sikit xsalah dorg nih...hehe, bukan nak back-up dorg...mungkin itu yg dh di tentukan oleh pihak yg mungkin nak menjual lagu2 dorg dengan versi cam tuh....(agak nya kot)

Lagu dorg nih boleh di katakan boleh dengar la jugak..kira okeh la, xla di katakan menyemakkan halwa telinga aku...ntah la, bg aku xsalah pun...cuma aku tergelak sikit bila nengok video atas nih..tengok stail dorg yang keras tuh terpaksa nak menari lelembut...hadoi, macam patah pun ada jugak aku nengok...hehe, stail mmg ado..harap group korg x kelaut eh....

Kalau korg kenal dengan stacy, korg mungkin jugak kenal dengan chaq..penah masuk mentor musim bila ntah, lupa pulak aku..hehe..aku suka nengok stail chaq nih menari...stacy pun sama...memang aku minat betul....teringin jer nak menari ikut stail dorg...somput den! Tapi nih bukak Kpop kot....



Last nih pulak..baru la di katakan pior punya Kpop..hehe....Brian Joo ft Supreme Team...lagu My Girl..kalau dengar lagu nih...ada macam iras2 lagu Cinta 247, Max 247 tuh....



Ehhh...Brian Joo tuh encem kan..hehe, korg kalau nak dengar banyak2 lagu Kpop...bukak channel 705 kat astruk tuh...ada 1 masa dorg kuar kan lagu2 versi Kpop jer....layan woookkk....

Ehh lagik...kalau aku cakap aku suka group Max24:7 tuh xsalah kan..keh2

11 orang yang nak merapu jugak!:

bujal X said... [Jawab balik]

apa salah diorang tiru k pop? selama ni ada ke band yang betul2 malaysia?ha~~~~

cikmOt said... [Jawab balik]

pepun jatuh cinta ngan song seung heon...da aaron aziz tu...arhhghh naper derang ensem...eh leh tak komen gini...hahaha

mommylavender said... [Jawab balik]

mommy tak tau sal kpop ni...huhu kena tggl ketapi mommy ni

nadia ar-rumaisha said... [Jawab balik]

setuju dengan ayung....bab tarian tuh, baek amik budak2 showdown..memang gempak dorang menari...

Amni said... [Jawab balik]

Hi dear... =)

hari tu, tgk jugak chanel tu.. memang macam lagu k-pop je manjang kan... memang musim dia skang ni... sampaikan ada yang buat band macam kpop kat malaysia.. popuan semua.. wahhh..... semua dah amcam kpop betul.. huhu

Wafiy Suzly said... [Jawab balik]

yey malaysia dah kadi korea, haha

HEROICzero said... [Jawab balik]

apa identiti malaysia itu sendiri?

tiada kan?

auuuu... we love you, 24:7 !

Miss b said... [Jawab balik]

lagu ok je.

tapi bab gambar yg sebelum tu nampak dada tu yang tak boleh tahannnnnnnnn

iniialahaku said... [Jawab balik]

ceq xminat...kpop ka jpop ka mpop ka...pop ka...yg ceq minat king of pop ngan pop yeh yeh je...

AYuNG said... [Jawab balik]

@Bujal X
setuju!

@cikmot
hehe~~setia sungguh!

@mommylavender
cer try bukak utube..hehe

@nadia ar-rumaisha
hehe, kan..kan..

@amni
yup...gara2 korean style..:)

@wafiy suzly
kadi?? ehh..:) **typo

@HEROICzero
aww....me too..hehe

@Miss B
xkenai maka x cinta..hehe

@wanbu
huhu....tau xpa..:)

@iniialahaku
wow..old style...i like!! :)