Tuesday, August 16, 2011

3 idiots


Semalam...baru jer setel nengok cita nih....cita industan, selama nih aku duk dengar jer ada org becerita cita nih best bangat! Bila aku nengok semalam...perkara utama yang paling aku suka adalah Aamir Khan...

Okeh, kantoi di situ...yang aku nih jugak penggemar mamat industan..aku suka bila nengok Aamir khan nih belakon dalam cita Ishq (cinta)..sejak dari tuh, aku mula sukakan lakonan dia dalam mana2 muvee pun..

Sambung balik pasal cita 3 idiots nih..

Aku tau, ramai yang dah nengok cita nih kan...aku x kira...aku nak jugak becerita pasal cita nih...

Cita nih mengajar aku erti sebenar nilai persahabatan...x kira walau waktu senang atau pun susah sekali pun, sahabat tuh tetap ada...tapi, kawan datang silih beganti...hanya sahabat yang kekal dengan kita..

1st time jugak, bila nengok cita industan nih aku nangis...siyezz, mengalir air mata aku...hehe, nampak kebudak2 kan...tapi, tuh la kenyataan nya...sekeras2 ati aku sebelum nih tengok mana2 cita pun paling kuat pun aku hanya sebak..tapi, semalam aku nangis...nasib baik ada stok tisu...kalau x, kantoi jugak kat situ aku nih tangkap leleh...hehe

Sinopsis lebih lanjut: klik sini

Pendek kata, cita nih memang best..ada mesej, x macam cita industan lain...


Chow!






8 orang yang nak merapu jugak!:

bujal X said... [Jawab balik]

seumur hidup,cuma sekali saya tengok hindustan punya filem sampai habis~keh keh~

syawalsimpsons said... [Jawab balik]

sue pun dah tgk banyak kali ngan en asbeen....mmg best...alaways well...alaways well..kikikiki...suke ngan amir khan...cer try tgk GHAJINI...pergghhh...hensem tau dier dlm citer tu....

khairul said... [Jawab balik]

lama dh x layan gambaq hindustan

wanbu said... [Jawab balik]

best kan...

haha... tengok 5 6 kali pun masih tak jemu...

memang lari dr citer hindustan2 yg lain :)

b a m b a m ' s said... [Jawab balik]

den pon suko bonar ngan aamir khan nieee!!! since citer MANN.. meleleh ayaq mata gk citer kalau dia berlakon..try tgk FANAA..pon bst jugak.. 3 idiots ni lagi lar best.. kelakar!sedih! terharu smua ada kan? :P

eB ezrin said... [Jawab balik]

kira ptt tonton la yer? :)

cplud miera said... [Jawab balik]

SUKEEE CITER NI. COZ TERSGT MINAT KT AAMIR KHAN (ZAMAN MUDA MUDI DULU). HAHAHAH

yuyu said... [Jawab balik]

aku ada dvd ni dekat rumah. nak pimjam? sila rojer. hehe... :)