Monday, August 15, 2011

Marathon Lagu Raya

Pejam celik pejam celik, dah pun Ramadhan ke 15...sekejap jer kan....setakat nih, Alhamdulillah...aku masih berpuasa penuh...mungkin kah target aku tahun nih nak posa penuh akan tercapai? Kita tunggu Ramadhan yang terkahir..hehe

Pagi tadi, tengah drive odw nak p keja...dengar la pulak suria....dengan alasan memang sengaja kot2 la terdengar lagu raya pepagi nih ker....sekali, memang ada...

Memula dengar lagu Selamat Hari Raya, nyanyian lagu reramai yg ada hattan, erra pajira, amy mastura, dll....aku ingatkan 1 tuh jer la...pastuh kuar pulak dah lagu raya dari feminin, pastuh sambung lagi dengan lagu raya apa tah xpasan pulak aku tajuk nya...

Dalam ati aku terus cakap...


"Wahhhh...dah Ramadhan 15 bukan main lagi radio pasang marathon lagu raya nih suma.."



Tapi kan, bila dengar lagu raya pagi tadi, aku jadi sebak....



Korg dah dengar lagu raya kat radio??
Bukan yang kat dalam mp3 player korg eh..ehhe


Chow!


3 orang yang nak merapu jugak!:

♥cikmOt♥ said... [Jawab balik]

hehehe, tetiba mud apa datang tah, dalam kete dengar cd raya...tu lum dengar yang kat radio tu...


pepun lagu raya lelama gak yang terbaekkk...

Pape tah..!! said... [Jawab balik]

haha...setakat ni aku blum dgr lagu raya lagi laa...aku kalau ley xmo dgr lagu raya dlu..kui3..tkut xsmpat nak smbut raya jek...hahahahaha....

eB ezrin said... [Jawab balik]

suker lagu sepasang kurung biru :)