Monday, August 15, 2011

BE yg ke 2 dah metered!


Dah cashout ujung bulan lepas...pastuh BE yg ke 2 nih pulak dah metered! Walaupun jumlah nya ciput jer, x macam income orang len...tapi, xpa...merasa jugak ada BE dan jugak ME kat belog kecik-kecilan nih...

BE nih di kira dari jumlah UV (Unic Visitor) yang datang ke belog kita...aku tau jumlah pengunjung yang dtg ke belog aku nih secara purata nya cuma kurang dari 50 orang dalam sehari...itu pun dah kira Alhamdulillah jugak dah..

Btw, thanx nuffnang




1st ME : klik sini


5 orang yang nak merapu jugak!:

amiey lee said... [Jawab balik]

tahniahh..janji ada duit masukkk heee

khairul said... [Jawab balik]

BES LA aYUNG..ABG JER YG BLOM DPT2 be LAGI NI...

♥cikmOt♥ said... [Jawab balik]

BE akak pun ada seketul jek...jadilah dari takde...

cplud miera said... [Jawab balik]

wah..thniah la ayung. cplud lg sket..huahuahua.. sbb mls update n blogwalking kot.