Sunday, August 21, 2011

Buka puasa Ramadhan 20 - Restoran Selera Terkini, BB Bangi


Memula semalam ingatkan nak buka puasa kat medan depan shell, sg ramal kajang sana..tapi, bila p kat tempat tuh meda tuh x dibuka sepenuhnya pulak...akak tuh dah balik raya kot..tengok jam semalam, dah pukul 6.10 petang..tanya mummy daddy nak makan apa...memasing pun dah xtau nak makan apa kan...terus aku bawak ke Bandar Baru Bangi sana..

Last2, menu tempat kitorg berbuka semalam kat Restoran Selera Terkini..berdepanan dengan Kompleks PKNS Bangi..ada deretan kedai..ha, carik jer la kat area sana..

Menu2 yang kitorang makan untuk berbuka semalam..

Ikan Cencaru Bakar


Ikan sembilang masak lemak


Sayur kobis masak lemak putih


Ayam masak merah & Tomyam ayam


Sayur kacang


Total kitorg makan untuk suma lauk pauk nih
=RM32

Makan untuk 4 orang...secara puratanya
=RM8 seorang

Rasa makanan nih suma boleh makan la, bila makan akan terasa kenyang..**ehh, ada ker makan x terasa kenyang? hehe** tapi, tomyam nya sedap la...pasnih boleh p lagi...mummy cakap masakan nih suma masakan jawa...ntah yer ntah x...

Chow!



6 orang yang nak merapu jugak!:

wanbu said... [Jawab balik]

wahhh.. jauh berbuka :)

khairul said... [Jawab balik]

fuh,..best tu Ayung

camna persiapan raya ..dh ready ke ?
ni mesti baju 4/5 pasang ni kan :)

NM02 said... [Jawab balik]

semua nampak sedap

kalu 8 hengget sorang kira murah la

eB ezrin said... [Jawab balik]

buker simple g2 best kan? :)

Puan Kutu said... [Jawab balik]

4org mkn oklah tu harganya...:)

abah khalisha said... [Jawab balik]

Len kali leh lah abah try tomyam..mcm sedap plak

Anak yang paling kedekut