Friday, September 23, 2011

Kenapa saya suka ari Jumaat?

  • Sebab ari jumaat waktu keja singkat

  • Sebab ari jumaat dapat rehat yang lama walau pun tetiap hari saya rehat lama

  • Sebab ari jumaat jugak saya dapat kuar jenjalan lama sikit walaupun kekadang saya cuma duduk jer kat opis

  • Sebab ari jumaat jugak xmacam ari2 keja yang lain, saya sangat suka kan jumaat

  • Sebab ari jumaat jugak, saya berasa sangat suka ria tapi xperlu rasa suka sangat takut nanti berduka

  • Sebab besok ari sabtu, jadi saya xperlu pergi keja dan jugak saya xperlu bangun seawal 5.30pagi

  • Sebab besok ari sabtu jadi saya boleh dengan sengaja melajakkan waktu tido saya lebih dari 5.30 pagi

  • Sebab ari jumaat jugak, saya berasa sangat suka ria tapi xperlu rasa suka sangat takut nanti berduka

  • Sebab saya rasa saya perlu kan ari jumaat....Oihhhhh....



Dan ari nih jumaat nih jugak merupakan ari lahir mummy saya..Ohhhh, bukan mummy saya lahir ari jumaat, tetapi mummy saya lahir tanggal pada tarikh ini...23 Sept 1961..Selamat ari bithday mummy...semoga Allah memenjangkan usiamu dan jugak dilimpah ruahkan rezeki buatmu sehingga ke akhirnya....InsyaAllah, amin...




Chow!



12 orang yang nak merapu jugak!:

en_me said... [Jawab balik]

hepi besday mummy awak tewww.. ihiks

bujal X said... [Jawab balik]

saya suka jumaat sebab masjid ada pisang free~~~keh keh~

Kathy Tuah said... [Jawab balik]

selamat hari jadi mummy..eh? boleh ke wish mcm tu? hehe

Cik Bambam said... [Jawab balik]

happy birthday mak ayunngggg!! ^^,

CB hari jumaat sama as hari lain..rest sejam jugak..huhu

makdara TERdiva said... [Jawab balik]

byk keistimewaan hari jumaat :)

happy birthday 2 ur mom..semoga Allah memberkati kehidupannya

NM02 said... [Jawab balik]

hepi beday mummy

cantek gelang

hehehehe

>_<

Uncle Lee said... [Jawab balik]

TGIF......thank God it's Friday! Everybody loves Fridays....Saturday boleh golek in bed till 10am.....no work, no boss! Ha ha.
Have fun and keep a song in your heart.
Lee.

HEROICzero said... [Jawab balik]

Hari jumaat saya kelas separuh hari . weehoo !

eB ezrin said... [Jawab balik]

sy pn suker sbb sok sy coti :)

imHepPie said... [Jawab balik]

suka hari jumaat sbb bleh balik awl org laki nak g smyg jumaat...suka jumaat pasal ada psr mlm hahaha

khairul said... [Jawab balik]

satu lagi Ayung lupa..ari jumaat org lelaki leh lelap sat dlm mesjid hehe...eh mummy ku..happy birthday ya

roq said... [Jawab balik]

hoi2....ari ni dah hari selase...bile nak hapdate? hahaha

singgah2 la sini :)