Wednesday, October 5, 2011

Make HOVER!


Di sebab kan aku nih kalau bermekap kang, calit sikit2 jer kat muka....tepek2 bedak, calit2 celak sikit bahasa bandar panggil eyeliner, pastuh calit2 kan jugak mascara kat bulu mata yang xbapa tebal nih, kekonon nak bagi tebal sikit...tapi, camtuh jugak...nak tampal bulu mata palsu rasa macam hover padahal sebenarnya xreti nak pakai bulu mata pelesu takut kang tengah2 pegi jenjalan ker tetiba tanggal sebelah ker kan..

Kalau nak tunggu ari besejarah tunggu di mekap kan oleh zulfazli suhardi erk...ada hati kan, kalau xpun...tunggu di mekap kan oleh jurumekap bertauliah ker kan..ntah la bila...nak jugak kelihatan canteeekkk bangeettt...biarpun sekali tuh jer...

Maka....tetiba kuar bahasa tradisional

Dengan itu...aku pun mencuba2 la nak memekapkan diri sendiri dengan sesuka ati..cer tengok gmba kat atas tuh...simple jer aku tepek2 kat muka sendiri kan..haaa, meh sini nak bagi lawooo ckit..tuh pun kot yer lawa...

Baikk la...mari kita mula kan...mula2, kena baca bismillah...sebelum nak melakukan apa2 kerjaan yer...hehe


Sebagai permulaa, yg pertama2 kali nya...mekap biar nmpak neutral dulu..hehe~~aku xtau la gmba nih menampakkan neutral ataupun x...nama mekap kat atas nih neutralize..menggunakan teknik sesedap rasa asal cantekk mata memandang..

Nexxtttttt....


Yg nih pulak kita HOVER kan sikit bahagian lipstik ngan mata...kasi nmapk terang sikit...nama mekap nih pulak mekap make HOVER tahap 1..menggunkan teknik sesedap jari nak tepek2 kat muka asal boleh sudah..hehe~~

Nexttttt plzzzz....


Haaa...nih paling hover okeh...nama mekap nih mekap nightmare...haha~~memang sapa yg mekap camnih akan jadi mimpi ngeri la bagi korg...menggunakan teknik lagi merah lagi bergaya...sampai kan blusher kat pipi pun hover sgt merah kan...dah macam misai kucing pun ada gak..

Okehh, sekian dulu 3teknik buat kali nih..sapa2 nak buat tempahan sila hubungi aku..kompom aku buleh mekap kan korg punya...cakap jer nak jenis camna..ada 3teknik kat atas tuh suma..Harga buleh runding..keh2~~

Sapa2 yang nak mencuba mekap sendiri pun xda hal punya...korg buleh jer pegi kat sini..buat la teknik apa pun yg korg nak..


Chow!!



20 orang yang nak merapu jugak!:

chii said... [Jawab balik]

macam mata kucing la
meoww :p

♥cikmOt♥ said... [Jawab balik]

lawak la ayung ni...muka sendiri jadikan bahan ujikaji..tak sanggup akak tau...

bujal X said... [Jawab balik]

wah~~ahkak zaiton sameon!! otograf plis!!!AAAAHHHHH!!!!!!~~~

*histeria.

khairul said... [Jawab balik]

abg suka yg asli...1st pic very nice n cun melecun..rasa mcm nk tempek kt dinding bilik jer pic tu :)

Pape tah..!! said... [Jawab balik]

hahaha....
cantikk laa...mcm kucing parsiii plak..hak3...

beautiful_rose said... [Jawab balik]

yang last tu macam seram jerk....

AYuNG said... [Jawab balik]

@chii

haha...pinjam sat kucing punya..:)

AYuNG said... [Jawab balik]

@♥cikmOt♥

better guna gmbo sendiri kak, guna gmba org len kang kena saman..hehe~~

AYuNG said... [Jawab balik]

@bujal X

otograf? bagi 5posen dulu..keh2~~

AYuNG said... [Jawab balik]

@Pape tah..!!

oittt, sakan kutuk aku naaaa...:)

AYuNG said... [Jawab balik]

@eB ezrin

jap2..panggil ambulans..hehe

AYuNG said... [Jawab balik]

@NM02

uikkkk...jap2, panggil ambulans lagi sekali..ehhe~~

HEROICzero said... [Jawab balik]

makin scroll bawah , makin , err....


HAHA !

puanbee said... [Jawab balik]

hahah kelakar ek ko ayung adoyaii

Cik Bambam said... [Jawab balik]

hahahah..jgn ayung ko kuar mekap cenggituh!! crime fashion org panggil nnt! hehehe