Friday, December 30, 2011

Family Holiday 2011 - Ilham Resort, PD (Part 2)

Nih kisah ari ke 2 pulak....

Bangun pagi, kita mulakan kisah dengan bekfes dulu..dapat buffet bekfes utk 6org sahaja...so, bahagi2 la...ari nih turn kitorg turun...sok utk family adik2 aku pulak...senang, xda nak gaduh2 kan...

Menu bekfes pulak, aku rasa kebanyakan nya sama la dengan mana2 hotel...cuma aku rasa sini banyak pilihan...ada nasi lemak, bihun goreng, laksa, pulut kuning & rendang ayam, sosej, telur separuh masak, telur masak....adehh, memacam lagi la....

Yg aku makan? hehe...suma aku makan..tp, serakat makan sini sikit, sana sikit...xda nya aku ambek dlm pinggan aku sndri..haaa, air jer aku ambek sendiri..hehe







Setel jer makan2...naik bilik terus tukar uniform....nak berendam dalam ir kolam pulak..nama jer lepak PD, nak mandi air laut tuh memang jauh sekali...dah dapat mandi kolam, terus lupa kat laut dah...aklau sebelum pegi tuh bukan main lagi pogram memasing..




Ayiz nih kalau dalam air memang payah la nak naik..bawak p mandi tempat budak2 xmau...nak main2 kat tempat yg dalam tuh jer..hehe, belagak kau yer ayiz!



Yg nih pulak Ija, kakak pada si ayiz atas tuh...dia nih pun sama jer ngan ayiz tuh...dah masuk dalam air, jgn harap la nak naik awal2...mau dia memekak jer kat situ kang...time mandi pun, relex jer dia mandi kat tempat yg dalam tuh...siap lompat2 bagai..ish2..



Yang nih pulak Ira...anak buah yg jauh nuuu kat Labuan sana...haa, nih lagi payah...nak melekap ngan ayah dia jer..bila yg lelain ambek, jer stat la merengek...adoi, parah2..



Guna kamera sony cybershot adik aku..gini la hasil nya..ehehe, terus rasa nak rembat 1...kalau beli dslr bukan buleh bawak masuk dalam air pun kan...



Ehhh..kembar siang?


Tuh daddy aku ler tuh, suh ambek gmba camtuh...dah jadik bapak org pun ha dua2 nih..Nih adik aku yg kembar tuh...ehh, dh banyak kali kot aku kasi tau..hehe

Okeh, yg sebenor nya banyak beno gmba...cuma gmba2 nih jer yg terpilih...gmba2 yg lelain tuh kan kot seksa pulak kan..hehe

Aktiviti malam, kitorg pegi funfair kat PD nuu....nanti cita pasal yg tuh pulak kat entry lain....kang panjang berjela2 pulak kan..


Chow!!



3 orang yang nak merapu jugak!:

eB ezrin said... [Jawab balik]

yeay betoi, tapi kena air msn no hal punyer. ;p
mmg gambor dlm air tuh terbaik. i lioke
Happy holidays!
Happy New Year!

Cik Azizah said... [Jawab balik]

hehe rajin jalan2 yer yung..jijah ni nama duk PD...malas nak jalan2