Thursday, February 16, 2012

Derma darah



Okeh....nih ada sikit info buat korg yang suka menderma darah...anon yg sudi drop komen moceeehhhh bebanyak yer suh bagi info nih kat suma....so, aku cuma menyampaikan jer...



Derma Darah

Tarikh: 19 Feb 2012 (Ahad nih)
Masa: 9 pagi - 3 petang
Tempat: Salam Specialist Hospital, Senawang


Kalau anon nih nipu...maka nya nipu jugak la haku..hehe, tapi..aku rasa benda nih bukan main2 kan...setiap darah yang kita dermakan dapat menyelamatkan nyawa sesama kita....chewah, tiru ayat kat atas tuh jer..

Kat mana diam nya Hospital Salam nih?

Kat area senawang....kalau korg carik dalam gugel map kompom jumpa...kang kot aku terangkan kang, buat plak map aku...mau bertambah2 xjumpa korg kang..hehe

Sapa yang layak menderma?

Suma org layak menderma...kalau xsilap, umo 18tahun ke atas kot...dengan berat badan xkurang 45kg...tinggal lagi nak ngan xnak jer....aku?? Bukan xnak...tp, kurang berani...hehe, macam seram jer nengok org tgh derma darah...kuar darah sebungkus camtuh...nanti bila aku dah berani, semestinya aku mendermakan darah aku nih...insyaAllah



Chow!!


3 orang yang nak merapu jugak!:

Anonymous said... [Jawab balik]

laaaaaaaaaa nie xtipu la....nie betul-betul la.....bukan cubaan nie tau....dia punya banner pun ada digantung kat pagar padang SMK KGV tu depan Restoran A'n'W tu...sebelah seremban parade tu...n ada juga satu lagi kat jalan senawang dekat dengan KASTAM tu...dari situ la tau yang hospital salam membuat kempen derma darah tu....hehe
sekian harap maklum...
tima kasih atas bantuan mempromo kempen nie....walaupun xdapat nak derma darah tu dah wat promo kempen nie pun dah kira okey la tu....hehe bantu membantu amalan mulia...

~diAhOntHeblOg~ said... [Jawab balik]

wahh bagus nye...jauh pulak nk g..hehe