Saturday, February 4, 2012

(INFO) Fiesta Dataran Nilai



Fiesta dataran Nilai & Karnival dataran Nilai?

Okeh, nih sebenarnya pogram yg sama setakat bulan Feb 2012 nih jer...Dataran Nilai nih selalu jugak buat macam2 event...so, dalam masa yg tedekat nih tuh la event nya yer....sedang berlangsung skang nih...Info lanjut, >>klik sini<<

Aktiviti 2012 Dataran Nilai?

Tang tuh xdapat di kenal pasti lagi...mcm yg aku taip kat atas tuh...memang selalu banyak event kat sana...Any event akan datang, aku akan update...but, uptown dataran nilai alwayz open x kira masa....hehe, kira event la jugak tuh kan..

Flyers Fiesta nilai n9?

Setau aku jugak, dorg xbagi pun flyers kot....ker dorg bagi cuma kat org2 yg duk nilai jer? Ntah la....xtau pulak aku tuh....tapi, info nih pun aku nengok time aku ke nilai...dorg tampal banner jerk...

Forum perdana Dataran Nilai?

Akan di adakan pada hari Ahad bersamaan Hari Keputeraan Nabi Muhammad saw...info lanjut jugak, >>klik sini<<


Chow!!


3 orang yang nak merapu jugak!:

Unknown said... [Jawab balik]

x lama lagi ada otoshow kat situ

Cik Bambam said... [Jawab balik]

ahhaha..den kojo kek dopan dataran nilai pon baru tau gak ayung.. kekekeke.. tgk khemah je psg byk..event apa pon x tau..ehhehe