Friday, April 13, 2012

Makan kat Restoran Chan Abdullah, BB Bangi



Kali nih kitorg try p makan kat Restoran Chan Abdullah nih pulak....Terletak jugak kat BB Bangi...Betul2 belakang PKNS Bangi...Kalau xjumpa, pepandai carik sendiri....Teringin nak makan sebab nengok banyak review dari ramai yg dah pegi..ramai yg mengatakan sedap....





Part2 order makanan..memang bagi kat aku ngan adik aku yg debab tuh jer...yg lelain kitorg suh pilih air jer....Makanan yg kitorg pilih utk petang tuh pulak...


Shark Fin Sup - Sedap



Antara air2 yg kitorg order...suma air yg biasa2 jer...xda yg luar biasa



Itik panggang - sedap jugak..pinggan kecik cmnih dalam RM15 kot



Ayam masak sweet sour - Boleh tahan RM 20 kot
Sayur masak 4 jenis - Biasa2 jer RM15 kot
Daging KamHeong kalau x silap - biasa2 jugak RM 15 jugak kot




Walaupun menu2 nih suma bagi tekak kitorg biasa2 jer....setel jugak kitog keja kan...lapor punya pasal....dari tengah hari x makan...memang xcakap kat mummy xyah masak sbb nak bawak makan luar....


Hepi anibeseri2 mummy & daddy...
Udah 29 tahun



Total suma = RM 120++

Nak kata rekomen ke x? Nak kata rekomen ker x?
X sanggup nak bagitau...
Try la kalau nak tau...



Chow!!


5 orang yang nak merapu jugak!:

wanbu said... [Jawab balik]

tak try dim sum dia ker? ok gak rasanya...

Qhaifa Nur said... [Jawab balik]

niat dihati memang makan kat tempat gini, nak merasa masakan mereka pula...nampak macam sedap betul...

hepi anniversary buat pakcik & makcik ....moga dipanjangkan umurnya..

khairul said... [Jawab balik]

nanti klu abg p sana Ayung blanja abg k hehe

reza al-razi said... [Jawab balik]

susah nk jumpa mkanan cina yg halal mcm nie..