Friday, June 29, 2012

Tamat Sudah!

Cukup 3 tahun sebulan aku keja kat tempat nih..1 tempoh masa yg agak lama jugak! Macam2 benda aku belaja...tp yg paling best, time aku masuk utk tahun nih...Unit perhubungan & pendaftaran...banyak ajar aku macam2 keja yg memerlukan aku berinteraksi dgn macam2 jenis ragam org...

Bila di beri 2 pilihan...antara yg kontrak dan jugak jawatan yg hakiki....dah tentu la setiap org akan pilih yg hakiki....Walaupun dalam masa yg sama, kita rasa macam dah selesa dgn kedudukan kita sekarang...tp, demi peningkatan diri & jugak utk masa depan...xsalah rasanya kita berhijrah walaupun tempat baru yg kita akan pegi tuh bukan la goment...


Ada buat makan2 kat unit



Akak yg sangat banyak mengajar & membimbing aku ke jalan yg benar...tima kasih sangat2 kak...



The adiah....recycle paper not include




1st time dapat sijil nih....


Sebak memang sebak....nak2 bila kita dah sangat rapat dengan suma ahli unit....termasuk dari bos2....officer...dan jugak rakan2 sejawat yang lain...Terima kasih all!

Untuk berada kat tempat baru,walaupun kita x tau situasi keja kat sana macam mana...yang penting, harus berusaha!



Chow!!


{sebak buat entry nih =(]

5 orang yang nak merapu jugak!:

aisyiashraff said... [Jawab balik]

tahniah dpt keje baru..kat mne tu?

Mama HannahHakimHayfa said... [Jawab balik]

alahhh..sian lah kat akak, dah hilang sorang kawan setia peneman mkn2 kat opis, tak de dah member nak ajak minum...sedeeyyy nyerrr... :( lenkali kita minum samalagi ek??? Tahniah dpt jugak kerja yg diimpikan...akak doakan semoga success jgk kt sana...(nada sebak) huhu

azizah :) said... [Jawab balik]

alahai... bukan senang nak sesuaikan dgn tempat baru tapi xpelah ayung dpt byk pengalaman kan.. gudluck yer.

khairul said... [Jawab balik]

tahniah AYUNG..jgn sedih2 yer..think positive..abg doakan yg terbaek buat Ayung

cplud miera said... [Jawab balik]

tahniah ayung.. keje baru tu ktne? All the best okeh!