Thursday, July 12, 2012

So Far.......

So Far......
So Goooooooddddd......

Tuh jer yg aku buleh cakap setakat nih..hehe, baru seminggu kot aku kat temapt baru nih...Nak cita panjang lebar pun, kot2 sok lusa lain pulak jadinya kan...

Apa yg aku boleh harapkan, aku akan lebih stabil kat tempat baru nih...dan apa yg aku harapkan jugak...aku akan kekal kat tempat baru nih....kecuali, untuk peningkatan kerjaya..boleh la di maafkan..hehe


Telepon ada....nih pun dah kira okeh...ada line sendiri dengan ini makna nya buleh buat macam hak sendiri..HAHA


PC pulak walaupun pc gajah....kadar kelajuan pc pun sangat menggugat keimanan aku...walaubagaimana pun, line tnet ada...itu i like!


Kawasan meja setakat ari nih masih lagi clean n clear...maklum la, belum ada keja sangat lagi..hehe

Cukup untuk kali nih...



Chow!!~~

5 orang yang nak merapu jugak!:

Ardini Humaira said... [Jawab balik]

bestnye dia ada tempat sendiri :D

wanbu said... [Jawab balik]

selamat menempuh cabaran baru la yer... mana2 sama jerk yg penting cara kita bwk diri camner hehe...:)

Unknown said... [Jawab balik]

semoga bekerja di tempat baru ayung..moga dapat biasakan diri yer..bekerja dgn rajin..

Unknown said... [Jawab balik]

seb baik ada talian hayat tu hehe