Wednesday, September 5, 2012

Terima kasih!

Dari Kak Mot

Dari Bujal


Dapat petang semalam...

Terima kasih yg teramat sangat buat kak mot & bujal..hehe...

Aku bagi kat kak mot seplastik jer, sekali dia bagi aku penuh 1 sampul....tuh la rezeki nama nya..nih aku aku dah terikut pe'el dia la nih, duk kumpul sampul raya pulak..

Yang bujal pulak...xsangka time komen kat belog dia kasi tau nak sampul..on the spot mintak alamat....i like! sampul yg bujal bagi nih siap ada bau wangi2...dah macam kad kawen dah...

Moceeehhhh yg teramat sangat yer....

Ada sesapa lagi nak sedekahkan aku sampul raya lagi x?
Kalau bagi yag ada isi, lagi haku sukeeeeee... =)



Chow!!


5 orang yang nak merapu jugak!:

♥cikmOt♥ said... [Jawab balik]

hehehe....bagus bagus...

ini adalah hobi yang unik kan...

ni ada sorang amoi dok email akak, nak tukar2 sampul jugak..layan sudah...sebab susah nak jumpa orang yang punya minat yang sama gini...

khairul said... [Jawab balik]

abg adasampul kosong jer hehe

bujal X said... [Jawab balik]

sampul kosong je~sori~keh keh~

Qhaifa Nur said... [Jawab balik]

umah akak banyak sampul...
kumpul citibank saja.....sbb hubby kerja sanun....

Anonymous said... [Jawab balik]

ha bagi la alamat...nanti sampai....
byk lagi sampul tu....