Wednesday, May 8, 2013

Purple Day

Last 2 weeks, ada mesyuarat tegempar....HAHA
Tergempar la sangat...

Yg beno nya, nih kira mesyuarat tahunan ahli2 wanita gitu...WANITA sahaja okeh...kalau kat sekolah ada PIBG kan, kalau dulu masa aku keja kat tempat lama...ada KAPTEN..stand for ntah...haha..

1st time aku join event nih...Al-maklumla, masuk pun xsampai setahun lagi...Yg bestnnya, bila time event2 gini, ada tema...tuh yg purple day macam tajuk kat atas tuh...

Lokasi: Anjung tinjau





All purple...i like, dah macam dewan perkahwinan dahhh...alangkahhhhhhh....



Murah sehhhhh baju nih, Rm 25 selai.....apsal la time aku kat sana aku xnmpak jual baju yg cmnih....alahai! Gmba nih aku rembat dari gallery jerk..hehe



Produk FCC pun ada jual...next time aku buat review pasal produk nih....sangat best!



Aku taram baju lama jer....xkuasa nak mencari baju baru bagai semata2 nak p event nih..HAHA, membazir tahu! a.k.a kedekutttt..hehe



1 meja...ehhhh, syoknya tengok purple nih sumaaaa.....Time nih suasaaaana dah meriah!


Ehh...
Abis dah..hehe



Chow!

3 orang yang nak merapu jugak!:

lizz said... [Jawab balik]

cantik..suka gak kaler purple...

Qhaifa Nur said... [Jawab balik]

seronok ada event macam ni...
ada warna tema lagi best...purple cantik tau..