Tuesday, April 29, 2014

Heritage Tour katanya..

Nih suma backdated story...tapi, ada aku kesah? HAHA..

Nih kes conference la nih....tp, walaupun begitu wahhh, enak ayat aku aku suka join benda2 gini... yg paling penting dapat makan free..hehe. Kisah kali nih ke Melaka, dah banyak kali ke Melaka dan dah naik hafal aku ngan jalan2 Melaka nih suma...tapi tetap menjoinkan diri...



Nih la antara delegates2 yg attend untuk conference ari tuh...ada yg menjadi idaman kalbu? hehe


Baru sampai Melaka la katakan....aktiviti utama tetap penuhkan kamera dengan gambar...buat la posing cecamna pun...ikut suka ati..


Nih pulak antara volunteer katanya yg join kan diri untuk kes ni...Eh? Best apa....Kalau org tnya aku apa aku dapat dari join bendalah nih, dah tentula aku jawab dapat makan free..





Kitorg lunch kat restoran peranakan....kedai nih terletak dalam jonker street...direction?? Xtau...Sbb aku follow je mereka2 nih, alih2 dah sampai..HAHA. boleh? Tp la, yg aku boleh komen tentang food kat restoran nih, cendol dorg sedapppp.... Ke mungkin sbb cuaca panas tuh yg aku rasa sedap kot...



Ok la chow!!

0 orang yang nak merapu jugak!: