Monday, December 22, 2014

Cabut gigi sakit x?


Nih kompom, sapa2 yang search pasal nih kat google..... Kompom dengan terusnya akan dihantar ke blog aku nih..hehe

Jawapan aku: Xsakit pun!

Tapi serius, x sakit.... Baru2 nih aku cabut gigi geraham yang paling dalam... Paham maksud aku yang paling dalam?? Itu bermakna gigi tuh amat keras dan amat utuh pada gusi... hehe

Niat dihati aku, nak klinik hanya untuk tampal gigi, tapi....doktor yg sarankan suruh cabut... Korg rasa, apa perasaan aku bila doc kata camtuh??

Xpa...xpa...xperlu jawab
Biar kau sendiri yang jawab....hehe

Seriau okeh!
Serius!

Dengan slamber aku tnya doc sakit ke x? Ada bius ke x? Dan doc sndiri yg bagitau xsakit pun.. Aku tabahkan je la hati aku untuk cabut...

Ohh... lupa pulak nak inpom... kau buat kat Klinik Pergigian Nur KLIA sana... Dengan bantuan google street view aku dapat p klinik tuh... Klinik tuh senang... Nak p just walk in je... Xperlu buat appointmen bagai..



Alamat:

Jalan Pusat Niaga KLIA 2,
Kompleks Kediaman Kakitangan Awam Klia Nilai,
71800 Nilai, Negeri Sembilan

Tel: 06-791 1124

Waktu rawatan:

Isnin - Jumaat : 10.00 pg - 6.30 ptg
Sabtu : 10.00 pg - 5.00 ptg

Gambar semua diambik dari Klinik Gigi Nur Website


Harga?
Aku dapat free sbb panel company..hehe




Chow!



0 orang yang nak merapu jugak!: