Monday, February 16, 2015

Makan lagi kat Redwok, BB Bangi

Kalau makan kat sini, pastikan kena bawak perut kosong.... hahaha.. sbb makanan kat sini sangat sedap2 bagi tekak aku la..


Punya la lama aku x makan kat sini, skang nih dah pakai order chit sendiri dah.. hehe, sendiri kena tulis apa yang korg nak makan ikut apa yang hado dalam buku menu dorg tuh... Buku menu dorg akan bagi... Bukan memang ada atas meja yer...

Seperti biasa, kalau makan sini mesti ambik Tomyam Bangkok bersusu... Tomyam kawwwwww punya! Memang highly recommended! Pedas, masam, manis semua secukup rasa... Terbaik beb...



Siap ada udang kategori medium jugak kat dalam tomyam nih... Harga RM12 untuk small size... Boleh makan 2 3 orang...


Pastu order sekali ngan sayur goreng belacan namanya... Harga RM13 untuk small...Ternyata kangkung lagi mahal dari tomyam rupanya.. hehe


Nih pulak telur dadar fu yong nama nya.... Tapi bila nak nyebut tuh kena sebut telur fuuuuuuuu yooonnnggg... Ala2 ada bunyi gema sikit..hehe.. Harga pulak RM9 untuk small size... Blh makan 3 4 orang.. Besooo.

Air minuman xyah masuk la kot.. Sbb order air xglamor pun.. Setakat teh o je..hehe..


Sila kan mencuba...
Nak address??

Kat entry nih ada..




sini






Chow!


1 orang yang nak merapu jugak!:

Puteri Beribiru said... [Jawab balik]

eh tomyam dia tempting gilossss..!!
memang yang u order ni semua adalah pasangan tepat untuk makan. tomyam, sayur dan telur..so niceeeee