Tuesday, May 26, 2015

Ke Kulaijaya

Kasi tepek gambar selpi 1...

Backdated story! Aku memang suka buat cita yang ala-ala dah nak lapuk nih.. HAHA, tapi...xla lapuk mana.... Awal bulan Mei ari tuh punya cita, nih kira dah ujung bulan... Boleh lagi kan.. hehe

First sekali bila sampai dewan, tengok menu... Orang johor kawen memang bagi nasi beriani eh? Sedapppp..



Yang xsyok nya, bila duk kat meja VIP, nasi dorg serve... Bila dorg serve, ala2 malu pulak nak suh dorg letak bebanyak.. Padahal lapo.. Dari pagi simpan perot untuk makan kat tempat kenduri.. hehe


Lagi 1 adat johor, mesti ada tol eh? Punya la ramai yang duk kat pelamin tuh xbagi tempat duk punya pasal... Selagi ko x hulur, selagi tuh la pengantin xdapat bersanding... Sapa dapat spot someone kat situ?


Nak dijadikan cita jugak, adik aku yang menjadi pengapitnya.... Cuma pengapit xckup ketinggian.. hehe, adik aku tuh memang xbapa nak tinggi kalau nak dibandingkan ngan sepupu aku tuh... Tinggi aku pun kalah..

Sama cantik sama padan!


Nih kategori anak buah yang paling kecik sekali... Ini bermakna aku dah ada 7 orang anak buah.. Ramai kan... HEHE, dan ini jugka bermaksud, tahun nih kuota untuk duit raya kena tambah....


Yang kanan sekali tuh si kakak... Yang kiri sekali ngan sebelah dia sebaya sebenarnya.. Tapi nampak yang sebelah dia tuh besar kan.. hehe, yang berbaju kurung anak sepupu aku.. Kakak kepada si pengantin...Budak2 ni bukan dia kira apa, dah makan kenyang start la dah memain ikut suka dia.. hehe, Gift untk bebudak dapat gula2 topeng zorro tuh..

Last sekali kasi gambar sempoi 1... serba purple!





0 orang yang nak merapu jugak!: