Wednesday, May 13, 2015

Larian 9 to 5 run!

Kali pertama meng'join'kan diri ikut larian marathon #9to5run nih... Event nih kat Putrajaya on 9 May yang lepas....


Ari tuh g collect race kit kat KBS... aku ingat kan xla ramai yang join... Kot la time ambik baju tuh, ada beberapa orang je ker... Sekali bila p, ramai jugak... Alamak, betul ke aku nak join ni, almaklum ler... first time... hehe


Bila collect, organizer akan bagi cotton t-shirt ngan bib no.. siap ngan nama sendiri... T-shirt dah cun dah... Tapi material cotton.. redho je la, bayar register pn RM10 jer....


Seawal 6.15 pagi aku dah tercongok kat depan MOF Putrajaya nih.. hehe, sahaja aku datang awal sebab senang ckit nak cari parking....Time nih memang dah ramai jugak orang... Serius ramai...Yang datang berbas-bas pun ada...


Alhamdulillah, berjaya tamatkan larian dalam masa 35 minit... ala, 5km jer pun.. hehe, dah la lari dalam ujan bagai... Kat finishing line, dapat la medal ngan sijil... Sijil kosong, sila tulis nama sendiri ye...

Medal dorg cantik kan!



















Apa??
Gambar owner??



















Xda...sebab aku lari sensorg... Member xjadi datang, so aku xkuasa nak selpi...
I xreti...hehe










Chow!

0 orang yang nak merapu jugak!: