Saturday, May 15, 2010

I M P O S S I B L E

IMPOSSIBLE BY SHONTELLE



tetiba rasa best plak bila dengar lagu ni kt radio petang td....terus aku torai find out lagu ni....tu yg aku aku letak kat sini bg korg suma dengar pulakkk....

bila dengar lagu ni banyak2 kali.....tetiba rasa tacing sesangat....ni pun aku tengah duk dengar lagi nih....hihi.....bila ada 1 lagu yg kita dengar menusuk ke dalam kalbu dan jiwa raga, makna nya lagu tu ada kaitan ngn kita kan....(bukan aku kata, k0rg yg kata kn..huhuhu)

tp siyezzz....mmg aku rasa lagu ni ada kaitan ngan aku....hayati la lirik2 lagu ni....apa yg aku impikan, thats I M P O S S I B L E . . . (waahhhh, bebet0l punya tacing mecing...adehhhhh)

2 orang yang nak merapu jugak!:

azie azmi said... [Jawab balik]

nothing impossible..klu impossible sgt berangan2 p0ssible..hehe..

AYuNG said... [Jawab balik]

yess...sbb tu akk suka berangan..haha