Thursday, May 13, 2010

Kenali diriku....cewaaahhhh...

tajuk entry kali ni cm best jer kn...padahal x best pun, haha....sbb nya aku dh kenal diri aku...bt apa aku nk kenal diri aku lg....tajuk tu adalah utk korg2 utk kenal sapa diri aku sebenarnya...bukan ke pepatah ada menyebut, klu x kenal maka x cinta (ada mcm cik karam singh x aku??? hehe)...jadi oleh sebab itu korg patut mengenali diri aku..br la korg akn tangkap cintaN pada aku kan..bet0l x kengkawan...???

aku adalah seoarang wanita yg punya cinta dihati.........lalalala(dah2....nk merapu la tu..p nyanyi lagu ct lak apa kes haku nih????)

senarai benda yang aku x suka adalah seperti berikut:

  1. Aku xsuka org memekak saat2 aku nk tdo...perghhh, blh hangin 1 badan ni...dan klu boleh, aku tengah tdo tu, mintak tolong la sesangat...silent plzzz.....bidadari ni td0 nih...hehe
  2. Aku xsuka marah2..tp klu terdesak...bkn setakat marah jer...sumpah seranah suma kuar...dan aku paling pantang sekali klu ada org menjawab apa yg aku ckp....ada yg mkn penampaa sebijik kng....macam adik aku..dh penah kena dh sebijik...ko nk lg x weh???haha..
  3. Aku xsuka klu aku lapaaaa....menggigil 1 badan ni...

dan lain2 berikut tu aku lupaaaa.....nti aku ingat, aku masuk kn balik yer, ingatan aku tetiba ilang plak di bawak dek ujan kt luar nu ha.......

senarai benda yang aku suka adalah seperti berikut la pulak:

  1. Aku suka melayan perasaan dan perasantan....haha
  2. Aku suka td0...td0..dan td0 lagi...
  3. Aku suka klu ada org suka kat aku....tp yg ad0....hihi
  4. Aku suka berfacebooking dan bermengaming.....
  5. Aku suka bt kuiz yang ntah pap0 ntah ni..(n_n)
  6. Aku suka tu, aku suka ni....tu suma aku punya suka la......seb000kkkk jer korg ni....haha

Dah...ckup...xingat lg dh, nti aku ingat aku hupdate lagi yer.....

3 orang yang nak merapu jugak!:

Ayu.Firdaus said... [Jawab balik]

ooo... suka melayan perasaan ye.. patut la... muahaha...

AYuNG said... [Jawab balik]

perasantaN weehhhh..hehe

azie azmi said... [Jawab balik]

huhu..ske td0 tu btul la...leh tid0 24 hour tue...=)