Sunday, May 9, 2010

SELAMAT HARI IBU

semalam kit0rg 1 pamily buat sambutan ari Ibu kat umah mkcik aku kt serdang...sekali la ngn adik badik mummy aku yg lelain n also my nenny....jumpa nenny aku semalam, dapat penampa sebijik...haha, padan muka aku sbb nya aku dh lama gila x g jenguk dia....banyak kali dia bising ngn aku, tp aku mmg maleh balik umh nenny aku d sbb kn ada barua kt sana.....semak!!!~~~w00kehh, malas cita pasal tuh...nextttt....

sambutan semalam di adakan secara sederhana tapi meriah uolllssss...(haha, terambik lak tagline kak senduk ni ha....) suma adik badik mummy yg ppuan ada kecuali mklong aku la sebab nya dia duk penang...yg belah2 sban tu mmg ada....

cita pasal makanan plak...ada satay, kfc (set yg terbaru tuh, lada itam siyezzz pedassss wehh....), ngn kek c0kelat indulgence s.r.......ngn lain2 menu tambahan tu, xyah la aku sebut kan kt cni...

kek cokelat indulgence by sr..

adik badik mummy ngn nenny aku pun ada tu tengah p0tong kek...

ni kazen2 aku...suma kecik2 laie......n still avalebel..hihi

ni pun kazen jgk, kaseh apa ntah nama dia...lupa plak aku..hihi

2 orang yang nak merapu jugak!:

azie azmi said... [Jawab balik]

wah kek secret recipe ke..huhu..
sdap2...

AYuNG said... [Jawab balik]

haah.....secret la sgt kek tu ha....
hihi...=)