Tuesday, June 22, 2010

Begamba sakan kat Marina Island, Pangkor

Hal ini terjadik sebab ari tu kan aku ngn pamily g sent 0FF cucunda kesayangan at0k n opah kepangkuan kel0rganya kat Lumut....



Then....

Time balik...baru je melepasi kem tu, terpandang ada 1 kawasan baru kat sebelah kanan jalan dan bersignb0d tulis "Marina Island, Pangkor"..aku yang tengah drive tetiba dengan idea yg sungguh bernas cakap kat daddy...



"daddy...jum p masuk dalam tu nak?? tengok apa yg ada..."

"ha...jum....."



kikiki...daddy bg green lite....aku pun apa lagik, pusing la keta nak menuju ke tempat baru tuh....(aku pusing keta dengan menggunakan stering ke kengkawan....xlarat aku nak angkat der....borek..)



Kat Marina Island, Pangkor



Mmg best...kawasan baru.....bersih je lagik...xda kedai pun yang bukak lagik....kat situ ada jeti jugak, nak menuju ke Pangkor...s0, xyah la nak berpusu2 naik dari jeti Lumut lagik...ramai gilak orang kat c2....klu naik dari sini, aku xtau la tambang nya berapa...sebab, xteringat pulak aku nak mentanya ari tu.....siap ada tempat paking keta lagik...pendek kata, kalau korg nak tau...kena p sndri....

See...all the pic....malas nk cita panjang...(sepeti biasa, sila klik pada gmba utk lebih tumbesaran)








Cantik kan backgroud gmba nih suma....

..end..

0 orang yang nak merapu jugak!: