Wednesday, June 23, 2010

Dunia Baru : REUNION



Tajuk : DUNIA BARU : REUNION

Episod terbaru : SETIAP ARI SENIN, RABU & JUMAT

Nak tengok??


Layari laman sesawang (skema gilak ayat nih....bahasa baku tulen..ngee~~)

http: gua.com.my

dah epis0d 8 pun...
jangan ketinggalan beb...


Sikit sinopsis pasal cita nih, setakat pis0d 8 yg aku dah nont0n


1. Opie dah gem0k..

2. Madihah dah ada anak..anak nya ganazzz gilakk..haha

3. Anita pun dah kawen, dia dah x sopan cam dulu..ganazz jugakk

4. Tajol keja macam dh bagus...macam bos jer, siap ada driver lagik.. tapi driver dia duk hantar pakai viva jer?? ek eleh..

5. Yang lelain, korang tengok la sendiri..

.

.

p/s: agak2 aku dapat royalti x sebab tlg promote cita nih???




2 orang yang nak merapu jugak!:

Ayu.Firdaus said... [Jawab balik]

baguih ko kobaan kek sini. peh ni buleh den pi laman sesawang tu pulak. muahaha....