Monday, June 21, 2010

Mee Udang Banjir, Kuala Selangor

Nampak menyelerakan x??

Kedai mee udang banjir ni penah masuk JJCM tb3 dulu.....Dah 2 3 kali aku g Lumut, tiap kali lalu jer kat kuala selangor tu, mesti nampak sigbod kedai nih...n tiap kali bila nk singgah jer kedai nih tutup....aku x tau kedai ni bukak kul bapa sebenarnya....

Kenapa mee ni mee udang banjir??

Sebab....


Udang ada banyak...blh dikatakan penuh jugak la udang...adik aku kira udang dia ada 9 ekoq..sedap woo...puas makan rasanya.....


Dan.....


Ari sabtu ari tu, g sent 0FF my anak buah ke Lumut...nak hantar balik kt adik haku..dia xpat balik coz duty...gerak nak ke Lumut, kul 4 petang...dan jugak kali ni aku betul2 nak try jugak mee udang banjir nih...

Kedai ni kat area Kuala Selangor tu dekat nk pegi Lumut...agak nya kat area simpang 5 kot...agak nya la, aku pun x pasti sangat..tepi jalan jer kedai nya....

Sampai kat area kedai MUB tuh, issshhh...breaaaakkkkkkk.......terlepas la pulak...dulu2 seingat aku ada signbod ckp berapa meter lagik ke depan...ni ha kali ni, blh pulak aku melepasi kedai tuh....kena pusing balik.....



Yeayyyy!!~~



Warung MUB nih bukak....sila la nikmati gamba2 kitorg 1pamily makan eh.... (sepeti biasa....sila klik pada gmba utk lebih tumbesaran..)









~~end~~




0 orang yang nak merapu jugak!: