Friday, October 8, 2010

Jamuan raya opis

Ari ni last 30 syawal kan??.....

Pehimpunan Bulan Oktober & Jamuan Hari Raya

Baru la ada jamuan raya kat opis....Yg aku xbapa puas ati tuh, kena bayar rm10 hinggit...tapi nasib baik la makan puas....mmg banyak betul makan....

Menu ari nih...biasa la, asal yg spesel jer tang satey....yang lelain tuh biasa2 jer....ada lemang (kecik gilak lemang tuh...br aku tau ada buluh lemang jenis kecik..), ada bihun, mee goreng, rendang ayam, kuih udang, kuih tahu, roti canai pun adaaa..buah muah, ngn cendol...tapi cendol dia x kaw la.....

Ni deh menu...di sebabkan tempat tuh crowded, jadik kitorg pun mengambil inisiatif sendiri duduk kat dataran pehimpunan..meja makan kitorg adalah kerusi2 ini...hehe

1. Member2 duk begamba dengan Dato' Pengarah..

2. MB N9 pun datang jugak memeriahkn majlis ni...walau pun rasa nya, xsmpai sengah jam duk..maklumla, bz...cian mber2 aku, xdpat nk begamba ngn MB..

Nih dorg tengah makan, gmba aku xda sebab xda sapa nk ambik kn...smpai ati...

Pas makan, apa lagi.....posing time.....

Aku & Daddy...tema kitorg ijau...ni baju raya taun 2007..

Yeahhhh....from left...me, azie & bella....yg kanan tuh dh ada yg punya, yg tengah tuh tunang org, yg kiri tuh jer available lagikkkk.....hehe, sangat memerasan kan diri sendiri kan..kan..kan...perasaaNN!!



0 orang yang nak merapu jugak!: