Saturday, January 22, 2011

aku xdapat sony walkman tuh!

Pengakuan yg ikhlas lagikkk jujur...haha

Ingat x kontes Nuffnang pasal green hornet yg aku join tuh???
Entry yg pasal kontes tuh kat sini (jemput la klik link sebelah nih yer...)
X ingat???
Ala....kontes yang aku dapat riket pree tuhhh...
Entry pasal dapat tiket pree tuh kat sini pulak (jemput2 la klik lagik link sebelah nih yer...)
X ingat lagikkkk???
Hadoiiii......korg nih mustiiii ilang ingatan nihhh.....hehe
Jangan marah nanti kena juaaallll.....

Okeh2, meh sini aku remind balikkkk....
Pihak Nuffnang dah bejanji nak bagi sony walkman yg benilai RM299 tuh pada aku...eh, tesasol pulak....hehe
Bukan pada aku, tapi pada entry yg terbaeeekkkk sekali untuk kontes
"IF I WERE A GREEN HORNET"

Jadi....
Pemenangnya dah pun di umumkan melalui email...
Yang pasti nya...
Bukan entry aku la....haha
Aku baca balik entry yg aku merapu tuh pun, aku buleh gelak...ntah pap0 yg aku taip ntah...

Pemenang nya adalah....
Jeng jeng Jeng......
Pemenang nya adalah.......
Ini Amoi (jemput2 jugak la klik link sebelah nih yer....)

Pic nih aku ambek dari belog amoi tuh..hehe, amoi..i copy u punya pic tau...

Cuba korg baca entry dia....
Memang mantopppp la entry tuh kan...
Siap ada gmba bagai....
Ala2 gmba lalat kot...ke aku silap..
Di bandingkan dengan entry aku yang nih ..haha
Jauh la sangat panggang dari api....
Kalau xnak memanggang, jangan main api...
Haha...memang xda kena mengena, tapi abaikan......

Amoi, ni i kasi sama u...nanti kita share buleh x? hehe...

Okeh2... Xpa2....
Janji aku dapat tiket pree Green Hornet tuh...hehe...
1st time join, 1st time jugak menang!
Huaaaa.....i like!





4 orang yang nak merapu jugak!:

yuyu said... [Jawab balik]

ko ni memang merapu yo lobeh. kelaut... KAH KAH KAH...

AYuNG said... [Jawab balik]

@yuyu
Kah3....baru tau kaaa...??

Cikgu Fikri said... [Jawab balik]

wah..
ok lah tu dpt tiket free..
bukan senang tau..
tp, betul ker ni?
atau sekadar merapu jerk,..
huhuhuhu :)

AYuNG said... [Jawab balik]

@cikgu fikri
aihhh...ni betul2, bukan merapu....sebalik merapu, terselit kebenaran...huaahahaha