Sunday, January 30, 2011

Old Timer Kopitiam @ BB bangi

Ari nih ujan sari suntuk kan..
Mata puas emmm suh tido, xmau la pulak...
Bajet ari nih nk kuar lagik, kononnya nk p Mid..
Erm...bila dah ujan2 cam nih..perasaan malazzz tuh tetiba datang..
Hadoiii...

Semalam...

P makan kat Kopitiam Old Timer, BB bangi..
Kopitiam nih kira bebelakang kan Bangi Kopitiam..
Memula mmg ingat nk p makan kat Bangi Kopitiam...
Ala....cat farish punya kopitiam tuhhh...
Tapi..time lalu smlm, full pulak.....
Tu yg p makan kat Old Timer nih...

Kopitiam Old Timer nih bagi aku tempat nya ok la...
Siap ada wifi lagi..
Meja pun banyak...
Servis pun ok, xla lmbat gila cam aku makan kat sini dulu...
Harga pun ok, xmahal...kira boleh la pegi lagi....

Kopitiam nih halal, mmg hak milik Bumiputra...
Time2 korg menikmati makanan kat sini...
Akan dengar la lagu2 lama...
Dah nama nya Old Timer kan..hehe....

ni menu aku...bihun kari...boleh pilih nak letak kerang ker tak..harga : RM5.50 sahaja..sedap! banyak betul....mmg kenyang!

HIM pulak makan Mee bandung Muar..(gamba xdo..hehe...)
Aku nengok kuah dia mmg pekat la...
Mee pun banyak...
Sampai x abis HIM makan...

Sumber gamba: gugel ajer..

Overall...makan kat sini kira kena dengan tekak aku...best!

14 orang yang nak merapu jugak!:

cplud miera said... [Jawab balik]

ayung...ujan ler arini. xkuar memane pon. huhu~

bukan photographer said... [Jawab balik]

rase lame plak xmakan mee bandung..

makdara TERdiva said... [Jawab balik]

MDT penah makan kat wong solo bangi tu..memang sedap lah!

yuyu said... [Jawab balik]

nanti bawak aku pi makan sana.
nak try tapi tak tau jalan. muahaha...

AYuNG said... [Jawab balik]

@cplud miera
aiyoo...kat sban pun sma jugak ler cplud...ujan jerk....huhu

AYuNG said... [Jawab balik]

@bukan photographer
p la jengah makan sana...sedap~~ hik2ssss

AYuNG said... [Jawab balik]

@makdara TERdiva
wong solo tuh ayung x penah terai lagik..hehe..nti nak p la...jom MDT:)

AYuNG said... [Jawab balik]

@makdara TERdiva
wong solo tuh ayung x penah terai lagik..hehe..nti nak p la...jom MDT:)

AYuNG said... [Jawab balik]

@nadia arRumaisha
sedapppp~~~ hehe:)

AYuNG said... [Jawab balik]

@zunaida
mmg best pun la...:)x caya p terai..pastu..cer cita...

AYuNG said... [Jawab balik]

@yuyu
aku nih dh lama beno nk ngajak kamu p makan kat steak bangi, ntah la bila...huhu:)

bukan photographer said... [Jawab balik]

jauh sgt plak nak g..kalau balik cuti laen la..hehe