Saturday, February 5, 2011

Jalan TAR lagik....

Kali nih my mummy pulak sebok nk p jenjalan kat sana...
Puas aku racun mummy cakap kat sana tudung murah2...
Tudung2 sarung banyak kat sana...
Harga pun bebaloi2....

D0lu2...aku ngan mummy beriya cakap xnk pakai tdung sarung cenggitu...
Tapi...sakng xlagi..haha
Sbb tdung jenis cm tuh senang nk pkai...
Dan x payah susah2 nk iron cam pakai tudung bawal...
Walau pun begitu...
Tudung bawal tetap di hatiku.....motip??? hehe..

Kalau kat area sini umh haku nih....
Carik kat pasar malam kesuma...
Dapat harga RM15 utk selai tudung sarung yg ada batu2 kat atas tuh...
Tapi....
Bila kat Jalan TAR, kitorg leh dapat selai RM8.80 sahaja...
Beza harga RM6.20....
Bebaloi kan...
Mummy rembat sekali 3lai jer...hehe
Bila dh banyak sangat pilihan tuh, nak ambek kaler apa pun xtau dah...

Xpa mummy...cukup la tuh...
Sok2 ayung blh pakai jugak tudung mummy beli tuh...hak3...

Ohh yer...
Kalau korg behajat nk p carik tudung yg murah lagi menawan...
Pegi la carik kat Kedai Muaz textile..
Kedai tuh jual harga borong...
Mmg banyak sangat pilihan...

Aku dulu pun beli shawl kat situ jugak...
Kalau yg jenis gipsy, blh dapat RM9.80 sahaja...
Kalau yg dr material jojet, blh dapat RM5 selai...
Kalau yg jenis chifon, blh dapat RM 3-5 selai...murah gila kan...

Ehhh...aku macam dr jadi jurucakap pulak utk kedai tuh...hehe

Kalau pegi ari sabtu lagi best...
Cam aku pegi ari nih...
Sbb ada pasar malam...
Pasar malam kat jln TAR tuh seawal kul 11pagi dh bukak dah...
Sempat jugak la cuci2 mata...hehe

Lasttt sekali, mustiii la ada gmba kitorg....




Babai..


3 orang yang nak merapu jugak!:

khairul said... [Jawab balik]

canteknya adik abg..nk simpan pic ni lah hehe

CinderLaLa said... [Jawab balik]

cik ayung...sy tag awk k.. hee.. =)

http://cikcinderlala.blogspot.com/2011/02/contest-senyum-tak-nampak-gigi.html