Friday, February 4, 2011

@br0ga Hill...br0ga Hill...

::Kawasan datar check point 1, Bukit Broga::
::Kali nih cam xramai orang pulak...aku yg awal ker org lain yg lewat...::

Adoiii....penat pagi tadi baru ilang...
Kali ke 3 ke, ke 4 ntah kitorg adik badik naik Bukit Broga nih..
Kali nih, kazen kitorg pun ado...
Erk...sebenar nya kazen tuh yg ajak..
Sbb dia x penah pegi....hehe

Kitorg gerak awal pagi seawal 6.15 dari umah...
Memulakan edisi memanjat bukit jam 6.30pagi
Bermodalkan lampu torchligt & henset torchlight...
Gagahkan jugak la kaki nih menuju ke check point 1 jerk...hehe
Tuh pun dh gelabah penat weh...
Dapat jugak la mentengok matahai menterbitkan dirinya...
Ohh indah sungguh ciptaan Yang Maha Esa kan...

Utk pengetahuan korg, Broga Hill nih xjauh pun dr umah aku...
Dalam 10mnet jerk...
Klu korg nk pegi, blh la roger2 aku eh...
Blh kita beramah mesra....la sangat...haha

Kalau nk di cerita kan pun,
Alih-alih benda yg sama jugak aku cita kan....
Klu korg nk tau pasal Broga Hill nih...
Baca kat entry nih, yang nih jugak & nih lagik.. (klik link tuh ehh..)
Cukup la kot 3 kisah tuh...

Tengok gamba jer boleh x? hehe...

::Cantekk kan pemandangan::

::sempat jugak aku betapa kat atas..ntah apa mantera aku baca ntah..hehe::


::muka hepi pas dah betapa...::



::erk?? public toilet.....kat situ jer ke tempat melepas??::

::ni buaian time D.SMS dulu..merasa jugak la ala2 buat outdoor utk wedding...haha..berangaN~~::

::5 of us....pasnih boleh p lagik ehh..::

::Tamat::

4 orang yang nak merapu jugak!:

yuyu said... [Jawab balik]

next time aku ajak ko, ko musti ikut. hahaha...

AYuNG said... [Jawab balik]

@yuyu
Yola tuh...time haku ajak, ko xnk ikut..haha

AYuNG said... [Jawab balik]

@a.khairul
erk...sexy ehh....