Wednesday, February 9, 2011

namun aku punya hati!

Walau pun hati kering, aku tetap jugak punya hati...

Ehh....nyampah tau bila time haku nk buat keja nih line tnet kat opis tetiba jadi sengal macam siput....walaupun kebiasaanya line nih mmg cam siput....blogger nih pulak kadang buleh bukak, kadang xleh bukak...fed up la aiiiii cengginii....

Okeh, ayat yg atas nih mmg xda kaitan ngan cita aku...

Kekadang bila pk2 kan balik....lagi sebolan umor nk masuk 2X...n lagik 3taun nk masuk 30an....dan tetiba otomatik nya jugak korg tau umo aku bapa kan...shhh....dendiam, nanti org len tau..haha

Eiiiii....dh nk ujung 20an la....haha, masih mengaku muda...apa ada pada nombor...yg penting, hati gumbira!!!

Masalah nya skang nih, aku dh x gumbira....

Ada org yg dh rampas kegembiraan aku....sungguh aku nyampah tahap gaban dengan org macam tuh....tp, lantak ko la...ada aku kesah??? ko nk ambek tau hidup aku ke apa ker....tu hal ko....tapi, 1 jer haku mintak...jangan nk menyebok yg terover sangat dalam hal aku buleh x??? ko bukan sapa2 pun dalam hidup aku...kena mengena ngan keluarga haku lagi la tak...tetiba nak jadik laki xbertauliah kat aku....hah, otomatik jugak korg tau..org yg aku maksudkan tu adalah laki...ada jugak yg ppuan pun tuh sama jer....grrrrr.......

Siyezz..aku sentap!

tetiba hangin aku dtg balik....



Eh...cukup la kot...kang aku marah lelebih kang, macam2 bahasa kuar....xbaik pulak kan...haha

p/s: kalau sekali 2 terkena xpa...nih manjang aku jerh yg terkena....belajar tinggi2 tp klu PR ko tuh macam ntah apa2...baik ko p blaja balik....org lain ada hati jugak...aku jugak ada hati...hidup tlg jgn menyusahkan org!!

..Diam itu lebih baik dari berkata2...

10 orang yang nak merapu jugak!:

nadia ar-rumaisha said... [Jawab balik]

dear...sabar....haiiishhh gerun ar...ni misti ayung betoi2 marah

AYuNG said... [Jawab balik]

@nadia arRumaisha
huhu..marah2 gedik jer nih...:) tp, tepaksa lepas kan jugak, makin di pendam, makin sakit....

Cik Azizah said... [Jawab balik]

huiyooooooo...ayung marah ni!
macam xcaya jer....hahahha

Ha??? tu kah umur ayung??
wah awet muda...macam xcaye je umur tu...hahaha

AYuNG said... [Jawab balik]

@cik azizah
shhh...dendiam, malu nih..haha

yuyu said... [Jawab balik]

luahkan aje. klu di simpan2 mmg sakit hati.

macam aku, dah meletop dah pon. HAHAHA...

AYuNG said... [Jawab balik]

@yuyu
kat sini jer la tempat aku mengadu..huahaha...kang kot aku meletop, begegar lak opis nih kang..ahakzz

@a.khairul
lor....buat pa nk marah kat abg....:)

makdara TERdiva said... [Jawab balik]

sabar....sabar..

meh belajar live blogging..takyah dah pening2 brukbend laju @ lembab..

AYuNG said... [Jawab balik]

@makdara TERdiva
Nak..nak..nak...hehe, cm na tuh kak?

nadiah daud said... [Jawab balik]

yeah! silent much better :DD
sabar ye..