Thursday, March 24, 2011

Fly away~~

Hari nih, 24/03/2011...hari yg di nantikan.....tepat jam 7.50pagi nih...aku akan di terbangkan ker Bukit Tinggi, Indonesia....tempat yg xpenah aku jejaki....tapi, bakal jejaki...hehe Buat petama kalinya, aku dapat adiah yg paling bemakna dalam hidup aku...mummy & daddy bawak aku bejalan ke sana....Perghhh, xpenah temimpi sebelum nih nak bejalan2 kat obersi...Alhamdulillah... Terima kasih bebanyak yer mummy & daddy... Oleh sebab tuh, aku xkan update sebarang entry dari ari nih smpai 26jer..hehe, 3hari 2 malam jer pun...entry yg korg baca nih pun, aku auto publish jerk... Doakan aku dan pamily selamat pegi dan selamat balik yer... **amin** Tetiba aku rasa entry nih macam sopan pulak..:) Sumber gmba: gugel ajer

6 orang yang nak merapu jugak!:

khairul said... [Jawab balik]

hu bes nya ..hapy holidays..abg nk ole2 tau

Orang Kampung said... [Jawab balik]

wahh bestnya ayung..
jangan nakal2.. hihihi

Puan Kutu said... [Jawab balik]

kirim slm sama abg2 indon disana ya..:)

chii said... [Jawab balik]

have a nice trip..jgn lupa ole2 dr bukit tinggi ya :D

HEROICzero said... [Jawab balik]

hey, enjoy! =)


semoga kamu selamat pergi dan balik. =)